Hirdetés

Mindent az új Lexus GS350-ről

Bemutatták az új Lexus limuzint

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hosszas várakozás és sok hangulatkeltés után végre itt az új Lexus GS350 luxuslimuzin.

Spindle grille, azaz orsó-hűtőráccsal és jól láthatóan LED-es menetfénnyel jön az új GS, és ez hamarosan a többi Lexuson is felbukkan majd

Hátsókerék-hajtással 5,7 alatt futja a 0-100-as sprintet, 50-től 80-ig három másodpercre van szüksége

Az új Lexus GS szereplt már kémfotón, teszten elcsípett példányként, hivatalos bevezető képen, és idő előtti megjelenéssel, de most itt van, begördült, fényképezkedett, és lelepleződött a 2013-as Lexus GS350, azaz Japán válasza a BMW 5-ös sorozatára és a Mercedes E-osztályra.

Vadonatúj futómű, tágasabb beltér és 3,5 literes V6-os benzinmotor az autó fő jellemzői. A 306 lóerő és 375 Newtonméternyi nyomaték hatfokozatú, szekvenciális kapcsolású automata váltón át jut a hátsó kerekekre, de kapható a hajtóerőt elöl-hátul 50:50, illetve 30:70 arányban osztani képes összkerék-hajtás is opcionálisan, amiből furcsa módon módon kispórolták a hátsó differenciálművet.

A márkától ismert vonások jellemzik a belteret

A csomagtér 25 százalékkal nagyobb, mint az elődben, a hátsó lámpák nem túl fantáziadúsak

Háromféle vezetési mód állítható be, az ECO természetesen takarékosságra hajt, a Sport S módban a műszerfal kék helyett pirosan kezd világítani, és élénkebbek lesznek a váltások, valamint a gázreakciók, míg a Sport S+ felkeményíti a kormányzást, lazít az ESP által húzott gyeplőn, és jobban kimerevíti az adaptív futómű csillapításért felelős elemeit.

Az autó tengelytávja 2850 mm, a felfüggesztés lengőkarjait elöl-hátul alumíniumból készítették, és a keményebb szilentblokkok alkalmazásán kívül is átdolgozták a hátsó multilink futóművet. Megnövelték a féktárcsákat, alapesetben 17 colos, opcionálisan 18 illetve 19 colos felniket kínálnak az autóhoz. Bár az autó méretei alig változtak, közel 40 kg-ot sikerült lefaragni a GS tömegéből. Az utastérben egyértelműen a sofőr kerül középpontba, legalábbis a kezelőszervek tekintetében: ő irányítja az új S-Flow elnevezésű adaptív klímát, amely képes megállapítani, hányan és hol ülnek az autóban, és ennek megfelelően irányítja a friss levegő bejuttatását. Kényelmes ülések, fa és bőrbetétek gondoskodnak a komfortról.

Arról még nem nyilatkoztak, hogy készül-e hibrid- és F-Sport-változat, bár aligha hagyják ki ezeket a gyáriak

Természetesen nem maradhattak ki a modern kommunikációs vívmányok, a Lexus Enform rendszer legújabb változata beépített keresővel, Facebook-alkalmazással, rádióval és egyéb funkciókkal biztosítja, hogy út közben se veszítsük el online kapcsolatainkat, az igazi hifiőrültek pedig 17 hangszórós, 835 watt összteljesítményű Mark Levinson multimédia rendszerrel is megrendelhetik a GS350-t.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?