Lesz mit elfogadnia a márka rajongóinak, amiben a legnehezebb az lesz, hogy nem róluk, pláne nem nekik szól az új 4-es. A merész arc mögött azonban egy minden eddiginél jobb vezethetőségű kétajtós BMW bújik meg.
Ahogyan az várható volt, egyre több gyártó vezet be olyan hazai árlistát, amivel villanyautóik a bűvös 11 millió forintos limit alá kerülnek, hogy megkapják az ott 2,5 millió forintos állami támogatást.
A második generációs Renault Captur a franciák svájci bicskája, mindenre is jó. Fokozottan igaz ez a dízel-automata verzióra, ami a kínálat csúcsát is jelenti.
Már 70 km/h alatt is bizonytalanul teljesített a Volkswagen két friss terméke. A Passat és a Superb plug-in 70 km/h fölött nem tudta teljesíteni a jávorszarvas-tesztet.
Az autópiac visszaesése világtendencia napjainkban, a németek közpénzből finanszírozva pörgetnék fel az eladásokat, a Der Spiegel szerint év végéig 5 milliárd eurót fordíthatnak erre.
Az Autós Nagykoalíció (ANK) és a Járműipar.hu szerkesztősége másodjára is meghirdette az Év Magyar Autója díjakat: több autóslap képviselői szerepelnek a zsűriben, a nevezés július végéig tart.
Nem állt meg az autópiac zsugorodása májusban sem, még az áprilisinál is jelentősebb a visszaesés, ami immár éves szinten is vaskosan érezhető. Májusban ismét a Suzuki állhatott a dobogóra, éves szinten továbbra is a Toyota vezet.