Nem csak sportos köntössel, R.S. Line néven vásárolható a Clio (jelenlegi) csúcs benzinese, hanem kényelemre hangolt felszereltséggel is, de csakis EDC, duplakuplungos automata váltóval.
Bár szinte futótűzként terjed, hogy az új e-208 a Peugeot első elektromos autója, messze nem az, de még csak nem is az útjainkon már több száz példányban futó iOn.
Indiában a Skoda felel a Volkswagen-konszernért, a csaknem kontinensnyi piac számára pedig kevéssé meglepő módon dedikált modelleket is készítenek, új kompakt SUV-juk lesz a Vision IN.
Közlekedni márpedig kell, de nem mindegy, hogyan oldjuk meg a helyváltoztatást. A Hyundai és a Toyota városa nem csak új közlekedési eszközöket kínál, hanem szemléletváltást is szorgalmaz, a két gyártó hasonlóan képzeli a jövőt.
Dübörög a 2020-as Szórakoztató Elektronikai Kiállítás, amin évről évre egyre nagyobb szerepet kapnak az autógyártók. A BMW több érdekességgel is készült a vezetés élményének teljes kizárásával.
Ne ítéljünk túl elhamarkodottan a BMW új kompaktja felett. A 118i valóban nem sikerült túl jól, ahhoz, hogy megértsük, mi a jó ebben az „új” koncepcióban, érdemes a 120d-vel ismerkedni először.
Hamarosan megérkezhet az a modell, amit a Bugatti emberei régóta emlegetnek. Azt beszélik, a Chiron mellé érkezhet még egy modell, ám egyelőre nem tejesen tiszta, hogy valóban ez történik-e.
A 2020-as években az egyik legjövedelmezőbb kategória az elektromos szabadidő-autó lehet, erre a vonatra pedig minél több gyártó szeretne időben jegyet váltani.