Játsszunk el a gondolattal, milyen szörnyű dolog lehet most a 275 tulaj egyikének lenni! Képzeljük el, ahogy ülünk a Mercedes dizájncsapata által tervezett kanapénkon és csörög a telefonunk, amelyen az AMG elnöke, Tobias Moers keres minket.
Európa egyik kedvenc és egyben egyik legjobb ár-érték arányú autója, az Octavia új generációja érkezik. Most újabb fotók érkeztek és a kormányát már most imádjuk.
A hot hatch kategória egy hangyányit kinőtte már saját magát, de mi van, ha nem kell több 200 lóerőnél? Újra kell értelmezni a hétköznapi csapatósat, és ebben most a Kia eltalált valamit.
Beválni látszik az ACO (a Hosszútávú VB szervezőjének) terve, amely az LMP1 kategória megreformálását célozta. A hiperautók kategória iránt a Lamborghini is elkezdett érdeklődni.
Az elmúlt évtizedekben egyre hosszabbak és szélesebbek lettek az autók, ám az utak és a parkolóhelyek nem követték a változást, hamarosan fordulhat a trend az autóiparban.
Rengeteg furcsa szerzetet szült a motorsport folyamatos átalakulása. A kezdeti évekből például az extrém hosszú löketű Peugeot motorokat érdemes feleleveníteni, persze nem csak ők építettek ilyesmiket.