Ringre vitték az i30 N hot-hatch-t

Itt a Hyundai válasza a Focus ST-re

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

1.6-os turbós benzinmotorral várható a Hyundai legújabb hot-hatch modellje, amit még álcázva ugyan, de már teszteltek a Nürburgringen.


Nem sokat lehetett hallani mostanában a Hyundai i30 N-ről, de úgy látszik, a fejlesztések haladtak a háttérben, hiszen kémfotók után egy videó is felkerült róla az internetre. A prototípust a Nürburgringen kergették meg, bár érkezésének idejét nem tudjuk még. Az elő-faceliftes modellre épülő hot hatch öltözéke árulkodó, hiszen N betűket viselő álcát kapott és jól kivehető a komolyabb első kötény, valamint a csomagtartó-szárny is. Ezek mellett könnyűfém felniket és nagy teljesítményű fékrendszert is kapott.
Hirdetés
A gyártásba kerülő modell azonban valószínű még ennél is vadabb lesz, hiszen a pletykák szerint szélesítést és dupla kipufogórendszert is kaphat. Annyi biztos, hogy könnyedén meg tudjuk majd különböztetni az alapmodelltől. Az is pletykaként merült fel régebben, hogy 2,0 literes, négyhengeres turbós erőforrást kaphat, legalább 300 lóerővel, azonban most úgy látszik, a gyár felhúzott, szintén négyhengeres 1,6 literes turbósát kapja. Részletek nem ismertek róla, általában 180-200 lóerő és kb. 260 Nm körül mozognak ezek az erőforrások.
Az új Hyundai modellt keményen megküldték a Nordschleifén, látszik, hogy versenyző vezette.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    valoban erthetetlen lenne ,ha a ceed gt melle kihoznak ezt….a focus st-tol ez azertmég messze van. a fiesta majdnem ilyen kb. a sulyat csokkenthetnék, akkor ki tudnanak kicsit tobbet hozni belole.

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Lehet, lehet ez nem is a vegleges kipuff. En nem egy ordito varacskosdisznora gondoltam, de egy sportos modellnek azert lehet egy sportos hangja a joizlesen belul is, mert ez a hang ez egy normalis motorizalt autonal teljesen oke, de egy sportos autonal ez szerintem hiany, hisz azert veszik hogy feelingeljenek vele, amihez egy jo kis hang hozzatartozik ha meghajtjuk az autot. De mondom, nekem ilyen egy sportos modell, sportos futomu, fek motor es a hozza tartozo hang. Remelem valtoztatnak rajta mire a kereskedesekbe kerul.

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Szerintem csak próbálják kerülni a feltűnést, és az sem baj, ha a hangos kipuff nem maszkolja el az esetleges zajokat, amik problémát jelenthetnek később.

  • 2017.10.28. at 05:14
    Permalink

    Ha az ST ellenfelének szánnák, akkor nagyon fel kéne húzni, ami a tartósság rovására mehetne.
    Jó lenne, ha nem röhögtetnék ki magukat mint a franciák, azzal a f.s 1,6-sal amit reszelgetnek már hosszú évek óta, de megcsinálni nem tudják normálisan.
    Ha komolyan gondolják és adnak magukra, akkor valóban egy 2 literes turbót kéne beletenniük.
    A KIA vonalon már ott a GT 1,6-os turbó 204 lóerővel. Szánalmas lenne házon belül egy hasonló autó.

Vélemény, hozzászólás?