Terepjáró és sportautó egyben. Vajon csak viccel a Scuderia?

Lehetetlen, hogy egy autó mindent is tudjon. James Glickenhaus ezt másként gondolja

A Scuderia Cameron Glickenhaus eddigi fantáziadús látványterveiből egész meglepően igazi autók is születtek, ezt a legfrissebbet szívesen megnéznénk, ha elkészül.


Sokáig csak látványos álomnak tűnt az, amit a Scuderia Cameron Glickenhaus mutogatott, de a látványtervekből igazi autók készültek. James Glickenhaus nem az az ember, aki félne a versenyzéstől, annyira bízik új műhelyében, hogy versenyautójukkal neveztek a 24 órás Le Mans-i versenyen, a terepjárójukkal pedig az év legjelentősebb terepversenyén, a Baja 1000-en. A Scuderia Cameron Glickenhaus viszont nemrégiben egy egészen érdekes fotót osztott meg Facebook oldalán, amin két eddig autójuk lényegében összemontírozva szerepel, de nehéz eldönteni, hogy most csak viccelnek-e, vagy tényleg gondolkoznak ilyenben.
Hirdetés
A fotóhoz annyit fűztek, hogy egy ilyennel több embert tudnának elérni és egy többcélú járművet tudnának a vásárlók kezébe adni. Miután az SCG 004 versenyautó csak pályán használható, a Baja Boot pedig egy feketeöves terepjáró, a kettőből valami egészen érdekes születhetne, egy sport terepjáró. Felrémlik a Dakar versenyek Porsche 959-es terepjárója, és ez az emlékkép, valamint a lehetőség, hogy egy igazi kupéval szelhessük a dűnéket, egészen vonzónak tűnhet. Az SCG műszakilag nem fejleszt sok újdonságot, miután motorból is a Chevrolet külön megvásárolható LT4-es, 6,2 literes kompresszoros V8-asát használják, mely a Corvette Z06-ban is szerepel. Egy ilyen motorral könnyedén repíthető még laza talajon is pár másodperc alatt 100-ra egy, a fotón szereplő terepjáró is, így mindenképp érdekes volna, ha elkészülne.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?