Mindegyik Panamera megújul, de egy kicsit átalakították a palettát
Persze a csinos limuzinon nem sok részletet lehet úgy megváltoztatni, hogy az ne váljon a kárára, pontosan ezért nem is nagyon nyúltak bele a formába. Új az első lökhárító és benne a nappali menetfények formája, új rajzolatú könnyűfém keréktárcsák jelentek meg a kínálatban, hátul pedig a LED fények változtak egy kicsit, 3D-s hatásúvá alakulva.Az utastérben a szoftver, tehát a Porsche Communication Management gazdagodott hangvezérléssel, továbbá vezeték nélkül kapcsolódik az Apple és Android alkalmazásokhoz, így valós idejű forgalmi információkat is képes megjeleníteni.
Új hátsó fénycsíkot kap a Panamera
Frissült az infotainment rendszer, többek között hangvezérléssel
Kicsit variáltak a modelljelöléseken is Zuffenhausenben. Így lett a Panamera 4 E-Hybridből 4S E-Hybrid, illetve egy sima Turbo S a Panamera Turbo S E-Hybridből. Utóbbi modell még álcázva nemrég
rekordot döntött a Nordschleifén. Ami tekintve az 550 lóerőről 630 lóerősre és 820 newtonméteresre izmosodott motorját, talán nem is meglepő. A 4S E-Hybrid tulajdonosai sem panaszkodhatnak majd az erőre, hiszen a friss modell 462 lóerőről 560-ra erősödött, miközben 30 százalékkal emelkedett a tisztán elektromos hatótávolsága. Így már 54 kilométert képes tisztán villanyhajtással megtenni.
A csúcshibrid elektromos hatótávolság megnőtt
Az új Porsche Panamera már megrendelhető, az első példányok várhatóan októberben érkeznek meg a márkakereskedésekbe. Németországban 91 345 euró a hátsókerék-hajtású Panamera alapára, ez körülbelül 32,5 millió forintnak felel meg. A Panamera 4 indulóára 95 289 euró, ami körülbelül 33,9 millió forint, a Panamera 4S E-Hybrid pedig 126 841 eurótól, tehát körülbelül 45,2 millió forintról indul. A két legdrágább változat a Panamera GTS 136 933 eurótól, tehát 48,7 millió forinttól elérhető, a Panamera Turbo S modellért pedig minimum 179 737 eurót, körülbelül 64 millió forintot kérnek.
Októberben már a márkakereskedésekben lesz a friss Panamera