Új arcot kapott a Ford Focus

Elérkezett a Focus 4. generációjának ráncfelvarrása

Bár tény, hogy a Fordnál is a szabadidő-autók lettek a legfontosabb modellek, azért nem hanyagolják el a klasszikus modellek frissen tartását sem.

Mivel csak a szokásos, modellciklus közepi frissítésről beszélünk, nem változott radikálisan a Focus formaterve. Elöl a legfeltűnőbb változás a fényszórók átrajzolása, amik most már alapból LED-esek, integrált ködfényt kaptak, és hangsúlyosabb lett a nappali menetfényük. Emellett az embléma a motorháztetőről a hűtőmaszkra vándorolt, valamint módosítottak kicsit a lökhárítón. Hátul pedig a LED-fények változtak a búrán belül. Bent a műszerfalon nagyobb 13,2 colos érintőképernyő kapott helyet, amelyen a legfrissebb, távolról is frissíthető Sync4 rendszer fut, az ST modellekben pedig lecserélték a Recaro sportüléseket. Most már házon belülről érkeznek a kagylósított fotelek. A lemezek alatti legnagyobb változás a hétfokozatú, duplakuplungos automataváltó érkezése. Ezt a 48 voltos lágy hibrid, háromhengeres, 155 lóerős hajtáslánchoz lehet választani. Az ST pedig továbbra is a 2,3 literes motort kapja 280 lóerővel, ebben nincs változás, viszont elérhetővé válik hozzá a „nagyon zöld” fényezés is, ami a Puma ST-n jelent meg először.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?