Új szelek fújnak Bömbifalván

Volkswagenes reklámkampány a 3-as BMW-re

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Visszahozta jó öreg szlogenjét a BMW, viszont az új 3-as sorozatot népszerűsítő reklámok inkább polgáriak, mint az élményt előtérbe helyezők.


"The Ultimate Driving Machine" - az iparág egyik leghíresebb és legsikeresebb szlogenjét évtizedek óta sulykolja a BMW, s többek között ezzel érte el, hogy autóira úgy tekintsünk, mint amelyek a legtöbb, legcsodálatosabb vezetési élményt nyújtják hátsó- vagy összkerékhajtással, kiváló benzin- vagy dízelmotorokkal, precíz váltóval, még precízebb futóművel, egy ideje persze már hibridként is. S majd jönnek a márka elektromos autói, érkeznek az elsőkerekes modellek, a BMW pedig csodák csodájára növelni kívánja eladásait.
"A legtökéletesebb élményautó" szövegből egy időre mezei Joy, illetve Joy of Driving (élmény, a vezetés élménye) lett, most azonban, az új 3-assal kapcsolatban visszatértek az Ultimate Driving Machine dumához. Nem is kaptuk volna fel a fejünket, ha nem a következők lennének a vonatkozó szpotok.

Hát igen, a kormányfűtés jó dolog, de hiszen tudja ezt például a tömegautó Opel Corsa is, ráadásul igen rég. A memóriás ülésállítástól sem támad akut vezetési ingerenciánk.
Ez már modernebb cucc, felolvassa nekünk az emaileket, de vajon ettől bárki izgalomba jön?
Orr- és tolatókamera, minden rendelhető a középkategóriás BMW-hez, szuper.
Nem kell matatni a kulccsal, remek.
Csomagtérnyitás láblendítéssel... Mintha ezt is láttuk volna már valahol, ja, igen, a Volkswagennél.
Ez az egész kampány olyan volkswagenes. Meg amerikás (ami persze szintén nem véletlen). Az Autoblogon az eredeti szlogenhez visszatérést, a Joy-féle kampány elvetését is jelezve a No Joy in Bimmerville címmel értekeztek róla, mi pedig mást már nem tennénk hozzá, minthogy új szelek fújnak Bömbifalván.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 03:40
    Permalink

    troll látom mindenhova beirsz valami ratyiságot. németeknél simán lizingelhet bárki ilyen autókat. én egy 320dvel járok 2008as modell 4000 eurot kellet befizetni ennyit itt sokan össze tudnak rakni pár hónap alatt.és havonta 280eurot fizetek.(a benzines modellek még olcsobbak) a részletekbe nem mennék bele. és azért vettem mert kipróbáltam sok féle autót és ez tetszett a legjobban.

  • 2017.10.31. at 03:40
    Permalink

    amiket bemutattak azokat kb 700 ezerért be tudom szerelni bármibe igényesen egyedileg a gyárinál jobb minőségű eszközöket telepítve.

  • 2017.10.31. at 03:40
    Permalink

    a vásárlók 90%-át nem a vezetési élmény érdekli elsősorban, hanem a praktikum, a kényelem és a biztonság( ezekben viszont azonos méretkategórián belül ma már nem sok különbség van az autók között).
    na meg fontos a presztizs és a vagány külső, többnyire emiatt vesz bmw-t az, aki megengedheti magának.
    az új bmw-k fő vevőköre befutott nyugati családapákból, nyakkendős üzletemberekből, német vagy amerikai ügyvédekből, orvosokból,fehérkendős arabokból áll, számukra meg nem az agresszivitás a lényeg.

Vélemény, hozzászólás?