Végsebesség-teszten a hazai fiatalok álomautója?

Így száguld a 3,2 literes sorhatossal a BMW E46 M3 a német autópályán

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ez nem egy köznapi 316i vagy 318d: ilyen, amikor a 3-as BMW bizony jogosan viseli az M3 feliratot. Mutatjuk, hogyan száguld az autópályán a közel húsz éves, ám a mai napig sokak által vágyott bajor sportmodell.

Az olcsó használt autók közül az egyik leginkább vágyható modell autóbolondok számára a BMW 3-as sorozatának ezredfordulón futott, E46 kódú generációja. Nem véletlenül szeretik a fiatalok is: hátul teker, kényelmes, szórakoztató és relatíve erős, főleg akkor, ha nem "csak" valamelyik belépő négyhengeressel veszik. Ez a konkrét autó pedig, amelyet az AutoTopNL YouTube csatornáján tettek próbára, közel sem nevezhető kismotorosnak, hiszen nem csak utólag került rá az M3 plakett. [BANNER type="1"] 3,2 literes, soros elrendezésű, hathengeres benzinfalója így nem kevesebb, mint 338 lóerőt és 365 newtonméteres nyomatékot küld a hátsó kerekekre. Ezzel papíron 5,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órát állórajtból, a végsebessége pedig 250 km/óra. Ára azonban borsos, hiszen

jelenleg a Használtautó.hu kínálata 6 millió forintról indul egy jobbkormányos példánnyal.

A legolcsóbb balkormányos találatért 8,25 milliót kérnek, míg a legdrágábbért 14,5 milliót. Így a típus legtöbb rajongójának itthon ez a gép valóban egy álomautó marad csak, de legalább az alábbi videóból megtudhatjuk, hogy milyen lehet benne ülni, amikor padlógázzal száguld a német autópályán.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?