Visszatér a Citroën C6 – csak Kína számára

Csak Kínában lesz kapható a Citroën C6 második generációja

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A francia gyár visszahozza a C6 nevet a köztudatba egy nagyméretű szedán formájában. Ezt a kiváltságot azonban csak a kínai piac élvezheti.


2012. december 19-én abbahagyták a Citroën C-modellsor legrobusztusabb tagjának gyártását, ám úgy tűnik, Kínában mégis van még keresni valója, ezért a Dongfenggel együttműködve Kína kap egy második generációt is. Platformjául ugyanaz az EMP2 platform szolgál, mint amit a nemrég bemutatott Citroën Jumpy/Peugeot Expert páros és megannyi PSA modell is használ. Több mint 5 méter hosszú lesz, tengelytávja 2,9 méter. Kasztnija tulajdonképpen megegyezik a kínai Dongfeng Fengshen A9 modellel, hozza a kínai piacon elvárt amerikai beütésű prémium autó vonalakat. Olyan visszatérő lehet Kínában, mint a Ford a Lincoln Continental modellel.
Hirdetés

Beltere tágasabb lesz az elődjénél látottnál, de dizájnfronton nem lesz olyan futurisztikus. Talán ez több vásárlónak fog tetszeni azon a féltekén. A kihagyhatatlan kiegészítőket természetesen megkapja, mint a bőrkárpit, a digitális műszeregység és a méretes érintőképernyő. Az ülések mintája folytatódik a műszerfalon is, régi stílus szerint a bőrrészeket faborítás töri meg. Erejét nagy valószínűséggel egy turbós, 1,8 literes benzines motor adja majd 204 lóerővel és 280 Nm nyomatékkal, amik az első tengelyt egy 6 sebességes automata váltón keresztül hajtják majd. Kár, hogy a C6 - akár DS márkanévvel - nem tér vissza az öreg kontinensre, bár a PSA ezt a piacot is lefedi limuzinnal a Peugeot 508 által.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 05:48
    Permalink

    Micsoda fantáziátlan külsejű autó. Ez egy katasztrófa. Hogy kaphat ilyen VW-szerű külsőt egy Citroen?

    A régi C6-os előtt viszont kalapot emelek. Nagy instant-get feeling kíséri, ha néha látok egyet. Az egy valódi, ízig-vérig Citroen(a C4 Cactus szintén jól sikerült), de ez egy erősen identitásvesztett modell. Egy Citró mindig legyen különc.

Vélemény, hozzászólás?