Az ingolstadtiaknak komoly terveik vannak az A1 modellel, ezért jelentős változtatásokat ígérnek. Nagyobb és okosabb lesz, háromajtósként viszont nem lesz elérhető többet.
Egységesíti elnevezéseit az Audi, a korában Kínában már látott számozások az autók hátulján már idén megjelennek a többi piacon is. Egyszerűbb lesz a motorok beazonosítása.
Az új Audi RS5 teljesítménye önmagában is lenyűgöző, 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az ABT viszont még ennél is gyorsabbra hergelte a 2,9-es V6-ost.
Ha új modell érkezik a piacra, akkor nem csoda, hogy X-Tomi azonnal kezelésbe veszi és megrajzolja a csúcsváltozatot. Ezúttal az Audi S8-ból készített egy előzetest.
Nem is gondolnánk, mennyi kulcsrakész versenyautót adnak el. Persze itt a világszintű számokból jön össze 100, de alig egy év alatt ez igencsak szép eredmény.
Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves Audi A4. Aztán még egy kicsit csodáljuk tudását, majd meglepődünk: ez már youngtimer.