A német OK-Chiptuning műhely az utóbbi időben Volkswagen és Porsche átdolgozásokkal vetette észre magát. Ezúttal a Porsche 911 házon belüli kihívóját, az Audi R8 V10-es verzióját vették kezelésbe.
Végleg elhalt a villanyos Audi R8 forgalomba kerülésének a terve, a gyártó az Autocar című brit szaklapnak elismerte, hogy vége a különleges sportkocsinak. Az éhenkórász Volkswagen XL1 sem kerül a szalonokba.
Nem elég exkluzív egy 5,2 literes V10-essel hajtott Audi R8? Ha Ön kínai vevő, lecsaphat az aranybarna matt fényezésű, 30 példányos limitált sorozat egyik darabjára.
Hiába ígért az Audi 2012 végi gyártást, hiába futott remek köridőt a Nürburgringen, a lítium-ion akkumulátorok kapacitásával nem tudnak mit kezdeni, ekkora hatótáv kevés az Audinak.
Hétfokozatú duplakuplungos S Tronic váltja a hatos R Tronic váltót, a csúcsmodellből készül egy könnyített kupéváltozat R8 V10 Plus néven, de a bevált külsőt csak nagyon finoman kozmetikázták.
Zöld rekord a zöld pokolban - így foglalható össze a villanymotoros Audi e-tron leggyorsabb köre az erdős környezete miatt zöld pokolnak becézett Nürburgringen.
A düsseldorfi Bajnokok Tornáján a csapatversenyt ismét a németek nyerték, egyéniben viszont Schumacher és Vettel is kikapott. Ogier először indult, s rögtön győzni is tudott.