Bár 2012 ősze óta nagyjából változatlan formában fut a Renault Zoe, immár a harmadik generációjába lépett. Most formailag is látványosan frissült, de még fontosabbak a technikai újítások: nagyobb akkut és erősebb motort is kapott.
Még szélesebb körben szeretné elérhetővé tenni villanyautóit a Renault, amelyhez a vételár csökkentésén át vezet az út. Egészen pontosan egy olyan típuson keresztül, ami a piac legolcsóbbjaként csábítja a vevőket.
Nem bíznak semmit a véletlenre a Renault-nál, a Captur második generációja az első kiadás népszerűségét is felülmúlhatja, komolyabb külsővel és hibridhajtással nehezíti a konkurencia dolgát.
Rekord hosszú ideig, 14 évig szerepelt gyártásban az első Renault Twingo. Többször frissítették, 16 szelepes 1,2-es "csúcsmotorját" az ezredfordulón kapta, ez a példány is azzal szerelt.
Égő autóhoz kiérkezés közben baleset érte a Katasztrófavédelem egyik szerkocsiját. Az eset egy bemutatón tartott szimuláció közben történt, több tűzoltó is megsérült.
Saját legnépszerűbb modelljét, Európa kedvenc kisautóját léptette következő generációjába a Renault. A Clio úgy lett minden eddiginél nagyautósabb, hogy mérete egy hajszálnyit csökkent is.
A világ leggyorsabb elsőkerékhajtású autójának serlege jelenleg a Renault Megane RS Trophy R kezében van, nemrégiben a Honda Civic Type R-től csente el az elsőséget a Nürburgringen.
Az idei Goodwood Festival of Speed ismét az év egyik legjelentősebb autós eseménye. Mindenki ott van, aki számít, a Renault is, üdítően komolytalan fiatal pilótájával.
Nem a Megane második generációja áll a legmegbízhatóbb kompakt hírében, ám jó árával, széles motor- és karosszéria-választékkal itthon is népszerű családi autó.
A Renault kínálatában másodikként épül a CMF-B platformra az új Captur, ami persze nem meglepő, hiszen lényegében a Clio szabadidő-autó változatának tekinthető. Viszont ez azt is jelenti, hogy lesz belőle hibrid modell.