A hatodik generációs Swift szembe megy minden mai trenddel, nem akar 2,5 tonnás SUV lenni, de még csak több száz kilométeres hatótávot ígérő villanyautó sem. Továbbra is egy kicsi városi autó képében tetszeleg, és ettől annyira szerethető.
Már a Suzuki kisautója sem kapható négy hengerrel, de ettől tényleg rosszabb lett? Erre kerestük a választ a hazai bemutatón, a Swift pedig csattanós választ adott!
Épp márciusban hódította vissza itthon a legnépszerűbb modell címet a Vitara, hiszen házon belül az S-Cross több hónapon keresztül lenyomta. Vajon a frissítés után továbbra is tarolni fog a Vitara?
A Suzuki még múlt hét elején jelentette be, hogy egy hétre leállnak a termeléssel, mert a Vörös-tengeren kialakult konfliktus ellátási zavarokhoz vezetett, de a mai naptól újra készülnek az S-Cross és Vitara modellek.
Kőkemény terepjárót faragott a Carry-ből a Suzuki, legalábbis látszatra, a minden szükséges kiegészítővel felöltöztetett kisteherautót a Tokiói Autószalonon csodálhatta meg a közönség.
A SUV-mánia még mindig nem akar lecsengni, a Suzuki éppen ezért újabb városi terepjárók fejlesztésébe kezdett, ám Európában nem valószínű, hogy elérhetőek lesznek.
Elképesztő felvételeket tett közzé a szlovák rendőrség egy Suzukiról, amelynek sofőrje vezetés közben gondolta úgy, hogy művelődik egy keveset, és nekifogott könyvet olvasni.
250 ezer kilométert sem futott az a 36 éves Suzuki, amelyet a napokban árvereztek el. A terepjárónak az évek alatt csupán két tulajdonosa volt, ők pedig gyönyörű állapotban őrizték meg.
A Magyar Suzuki arra volt kíváncsi, hány autós változtat szokásain a rossz idő beköszöntével. A végeredmény felemás, hiszen akad aki gyakrabban ül a volán mögé, míg mások inkább nem kockáztatnak.