Hivatalosan még nem mutatták meg a Suzuki Jimny új generációját, ám ahogy az a Swiftnél is volt, ezt is jóval előre láthattuk a levédetési grafikákon, most pedig a gyár udvarán fotózták.
Számos változatban járt már nálunk a Vitara, a gyártó azonban több év után is tud újat mutatni. Ezúttal a limitált szériás Limited változatot tettük próbára.
A vállról indítható páncéltörők mellett 550 új autóra is futja a Zrínyi 2026 Honvédelmi és Haderőfejlesztési Programból. Első körben 250 új Suzuki Vitarát vehettek át.
Ha Suzuki, akkor Esztergom, ha Suzuki, akkor Swift, pedig utóbbi ma már japán gyártású. Hazánk mai legkelendőbb autója, a Vitara azonban esztergomi gyártású, az üzem pedig nagyon komoly fejlesztést kap.
Kevés szaki foglalkozik itthon annyira behatóan a Swift GTi-vel, mint ennek a feketének a „megmentője”. Ez nem az a tipikus mókolt Swift, és ilyen formában csak kevesen ismerik.
Idén legnagyobb számban Suzuki Vitarákkal bővült a rendőrség járműparkja, a Készenléti Rendőrség központjánál nézhettük meg, illetve próbálhattuk utasként a piac kedvencének is számító modellt rendőrautóként.
A Suzuki Jimny sokak szerint a legjobb terepjáró, na persze a Lada Niva mellett. Az apró, keskeny tengelytávú alvázas terepjáróból most új generáció érkezik, már készülnek az autók.
Akkor olcsó egy autó, ha fenntartani sem kerül sokba. A Swift ilyen, legfőbb előnye továbbá, hogy van belőle bőven, ezért jó eséllyel találunk belőle megkíméltet is.