Ahogy a közelmúltban a Mercedes, most a Toyota is előállt egy sor speciálisan kialakított tárolási megoldással: kerékpártartó, hűtődoboz, síbox az Avensis kínálatában.
Térnyerése előtt is megoldottuk az utazásokat, ma meg már adaptív változata dívik. Ő a tempomat, ami utólag túl drága ahhoz, hogy széles körben elterjedhessen.
A brit Autocar magazin lesifotóin jól látható, hogy a második generációs Toyota Auris nagyon más lesz, mint unalmas elődje. Hátulról mondjuk nem a legszebb.
Mi ez? Olyan nehéz, mint két autó együttvéve, erős, mint a bivaly, mindent elektronikusan felügyel, kényelmes, mint egy szalon, mégis elmegy hegyen-völgyön, sziklán, sárban. Sajnos 25 millióba kerül.
A várakozásnak vége. Az első tanulmány után évekig vártuk a döntést. Aztán a végleges formát. Majd a műszaki adatokat. A világpremier óta a hazai bemutatót. Most meg majd várjuk, hogy legyen rá elég pénz.