0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Egy autó, ami volt minden - 50 éves a Fiat 124-es 

Az 50 éves a Fiat 124-es egyszerre volt finom kupé, potens roadster és a közismert Ladák alapja

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Családi autó, sportos limuzin, stílusos kupé, roadster és a keleti blokk dömpingterméke. Mindez egyben a Fiat 124-es, a Ladák alapja.

A 124-es sorozatnak egészen biztosan a Sport Spider volt a legdögösebb tagja. A neve a tavaly megmutatott új olasz-japán roadsteren éled újjá

A 124-es sorozatnak egészen biztosan a Sport Spider volt a legdögösebb tagja. A neve a tavaly megmutatott új olasz-japán roadsteren éled újjá

Az 1967-es Év Autóját itthon leginkább mint a régi Ladák alapját adó torinói modellt tartjuk számon. Az új Fiat 124 Spider bemutatása óta viszont újra figyelmet érdemel az egykori sikerszéria. A mai Spider az amúgy remek Mazda MX-5 átdolgozott változata, és ha ez még nem lenne elég, az olaszok mással is borzolják az autórajongók idegeit. Pedig egykoron csuda autókat készítettek önerőből, nemes technikát használtak, de végül a világ úgy változott, hogy a Fiat kikerült a sikeres autógyártók élvonalából. Ezen most nem fogunk keseregni, hanem felidézzük az ötven éve bemutatott 124-es sikersztoriját.

Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa

Balra az olasz eredeti, még külső tükör nélkül, jobbra a korai orosz átirat kerek tükörrel, fehér indexszel, félhold krómmal a lámpa körül és vízszintes hűtőrácskrómozással. Akinek ma egy ilyen van a garázsban, az nagy érték birtokosa

A Fiat 1966 elején mutatta be új családi autóját, a 124-est. Akkoriban a ferdehátúak még ritkaságszámba mentek, így a nagyjából a mai kompaktok méretosztályában induló, de azoknál persze jóval kisebb 124-es is lépcsőshátú, hagyományos szedán lett. Elődje, az 1300-as sorozat sem volt éppen elavult, mert már az is önhordó kasztnit és első tárcsaféket kapott. Hátul viszont még laprugós volt a futóműve, és éles felső peremmel határolt, trapéz alakú kasztnija már eddigre kiment a divatból. A formája miatt kádnak becézett 1300-ast egy jóval modernebb utód váltotta. A szimpla kereklámpás, nagy síkfelületekkel határolt, jó átláthatóságot adó ablakokkal szerelt 124-es. A fronthajtás sem volt ekkoriban még elterjedt, ebben a méretosztályban nem volt egyértelmű az átütő sikere, így a Fiatnál meghagyták ezt az alternatív fejlesztést a fősodron kívüli márkájuknak. Így jött létre a későbbi Autobianchi A111-es.

Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből

Balra az előd, az 1300-as, jobbra az utód, a 131-es. A hatvanas évek kádautói és a hetvenes évek kockái között a 124-es nagyon jól örökített meg egy speciális időlenyomatot az autók fejlődéstörténetéből

Megmaradtak a jól bevált hátsókerékhajtásnál, de hátra is csavarrugót és Panhard rúddal megvezetett merevhidas futóművet kapott a 124-es. Sőt, már mind a négy keréken tárcsafék lassította. A korabeli beszámolók szerint a négyfokozatú padlóváltóval szerelt, 1.2-es 60 lóerős, alumínium hengerfejes, oldalt vezérelt motorral hajtott Fityó a maga korában egy kifejezetten jól vezethető és korszerű kocsinak számított. Az olaszok itt nem álltak meg. 1968-ban kihozták a dupla kereklámpájáról azonnal felismerhető, sportosabb 124 Specialt, amit 1.4-es, dupla vezérműtengelyes, 70 lóerős motorral szereltek. A történetben tegyünk egy kis kitérőt. A lenti videón az 1981 óta futó, és azóta a legendás John H. Davis vezette amerikai MotorWeek autósműsor 1982-es adása, amiben korrektül értékelik az ekkora már elég avítt, de hangulatos 124 Spidert. Nagyon jófejek, hogy weben elérhetővé teszik a régi műsoraikat.

A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt

A ritkább és érdekesebb változatok. Balra a négylámpás 124 Special, jobbra a csodaszép 124 Sport Coupé. Aki itthon egy ilyen vágyott nyugati kocsival járt a hetvenes években, az óriási király volt

A Fiat 124-est 1970-ben átdolgozta a gyár, kijött az erősebb 1.6-os, Lamperdi motoros 124 Special T, amit az Alfa Romeo Giulia ellenfelének szántak. Közben már 1967-ben bővítették a sorozatot. Megerősített rugózással és nagyobb teherbírással jött a Familiale kombi, kihoztak egy csodaszép kupé változatot, ugyanekkor piacra dobták az igazi bombázót, a nyitható tetejű 124 Sport Spidert. A szedánt 1974-ben váltotta a 131-es, avagy a Mirafiori, de a 124-es története itt nem állt meg. A Spider extra hosszú karriert élt meg. 1982-ig Fiat, 1985-ig Pininfarina márkanéven kínálták, de a 124-es licencben gyártott változatai még nála is jóval tovább készültek.

Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent

Baloldalon a csak egy példányban készült Fiat 124 kabrió, jobbra meg az első széria 124 Sport Spider. A cégvezetés jól döntött, hogy a Pininfarina tervezte nyitott sportkocsira mondtak végül igent

Végre áttérhetünk a kereklámpás Ladákra. Ugye, hogy már várta a kedves olvasó? Nem csodálom, nekem is nagy kedvencem a hazai autós kultúra egyik sarokköve. 1961-ben az olasz és a szovjet elvtársak egy baráti, moszkvai látogatáskor elhatározták, hogy kéne a Moszkvicsnál valami modernebb kocsi a dolgozó népnek. 1966-ban aláírták a szerződést, ami nyomán hatalmas autóváros lett Togliatti, és a szalag elkezdte ontani a Zsigulikat, azaz export néven a Ladákat. A történet innentől már jó részt ismert. Az utolsó 124 származék, a kockalámpás 2105-ös gyártása egészen 2012-ig tartott. Az viszont talán új, hogy a szovjet útviszonyok és a keleti blokkban jellemző ridegtartás miatt a 124R (R, mint Russia, azaz Oroszország) változat elvesztette hátsó tárcsafékét, igénytelenebb dobot kapott, és jócskán emeltek a hasmagasságán.

Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban

Balra az eredeti olasz Fiat 125, ami 124 származék, de a nagyobb kasztnival és az erősebb motorral egy kategóriával komolyabb kocsinak számított a maga korában. Jobbra meg a Polski Fiat 125p, ami a 124 elődjének mechanikáját és a 125 bódéját ötvözte, amolyan szocialista összefogásban

Emellett jutott bele modernizáció is: motorja felülvezérelt lett, de ezek a blokkok a legendával ellentétben nem Olaszországban készültek. Az első Zsigákon persze volt még pár olasz alkatrész. Idővel ezeket aztán már a baráti országok beszállítói, mint a csehszlovák Pal, vagy a hazai Bakony művek gyártották. A nekünk legkedvesebb 124-es átirat mellett Németországban az NSU-Fiat, Bulgáriában az Pirin-Fiat, a spanyoloknál a SEAT, Dél-Koreában az Asia Motors, Indiában a Premier és Törökországban a Tofas is épített ilyen kocsikat. Nem felejtettük el lengyel barátainkat sem, de a Polski Fiat 125p esete még egy kicsivel bonyolultabb.

Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul

Nem, ez a fehér kombi nem a Lada 2102, hanem annak eredetije, a Fiat 124 Familiale. A stabil alapok lehetővé tették, hogy az Abarth ütőképes versenygépet faragjon a 124-esből. Érdekes, hogy a roadstert vették alapul

A 124 elődje, az 1300 hosszabb tengelytávval és erősebb motorral is készült, az volt az 1500C. Ennek utódja a 125-ös Fiat, ami mechanikailag a 124-esre épül, de alapból dupla kockalámpás az orra, erősebb a motorja és nagyobb is a 124-esnél. A lengyelek Polski 125-öse viszont egy hibrid, ami az 1300/1500 sorozat alapjain hord egy módosított 125-ös kasztnit − emiatt voltak a korai példányai még kormányváltósak és ezért laprugós a hátsó futóműve. Ez alapján is látszik, hogy az FSO nem volt annyira körüludvarolt partner, mint az oroszok. A Lada projekt sokkal nagyobb befektetés volt az olaszoknak. Számukra nem butították, hanem a helyi igényekre szabva átdolgozták az autóikat. Így lett a 2103-as kódú Lada 1500-as is olyan amilyen, mert az olasz 124 Special nem tetszett eléggé a pártvezetésnek. Hogy mindezek mit fognak jelenteni azoknak a vásárlóknak, akik idén beülnek majd az új 124 Spiderbe? A kérdés csupán elméleti. Mi viszont jelentősége tudatában ünnepeljük azt a Fiatot, ami nélkül Lada sem lett volna.

Olasz motorral, váltóval, hangolással és stílussal jön az új 124 Spider. Drukkolunk a Fiatnak, hogy ne csak egy olcsó nyitható tetős kocsi legyen Amerikának, hanem az autókért és a vezetésért rajongóknak is tetsszen a gép

Olasz motorral, váltóval, hangolással és stílussal jön az új 124 Spider. Drukkolunk a Fiatnak, hogy ne csak egy olcsó nyitható tetős kocsi legyen Amerikának, hanem az autókért és a vezetésért rajongóknak is tetsszen a gép

Ez is érdekes lehet:
 

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

Levették a zöld rendszámokat a hazai Renault Twizykről, nem minősül autónak

Különös dolog történt kis hazánkban, tudjuk, a zöld rendszám kényes ügy, mégsem a több száz lóerős...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Renault Clio 1.4 16V Expression, 2003 - használtteszt

Meseszerűnek tűnhet, hogy 14 évesen 15 ezer km-rel kínálnak egy autót eladásra. Márpedig létezik...

Rossz helyen parkolt, a kerékbilincsnél kicsit ütősebbet kapott

Hallottunk már sztorikat önkéntes közterület-felügyelőkről, akik kukákkal raknak körbe egy szerintük...

Végre ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is

Áprilisban eddig zömében drágulással találkozhattunk az üzemanyagáraknál, most szerdán viszont...

A Techart kiadta első kiegészítőit a Panamerához, kár volt

Néhány autóhoz felesleges, sőt, leginkább hiba hozzányúlni. Tipikusan ilyen egy Porsche is, főleg...

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (19 db)

Ppbgtszk írta: 2016 január 13., szerda 11:56:06

Gyönyörűek. Nem a cikkenl sírja el magát az ember, hanem hogy nem áll otthon belőlük egy :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2016 január 11., hétfő 14:58:00

:-D

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 január 11., hétfő 14:41:22
Kempelen írta: tavaly

Ezzel fél évet késtél. Be se kellett volna lépned ide.



El ne sírd magad aranypöszmétéje anyucinak.


Előzmények megtekintése

Mondja ezt egy

https://www.google.hu/search?q=robot&client=opera&hs=Zte&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDvf2v8aHKAhXLWSwKHdMdASQQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767

:)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 január 11., hétfő 10:17:24
Hollósy Balázs írta: tavaly

Köszönöm, javítottam.


Előzmények megtekintése

Nincs mit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hollósy Balázs írta: 2016 január 11., hétfő 10:13:37
Tizenkettő írta: tavaly

A Pal csehszlovák volt nem lengyel.


Előzmények megtekintése

Köszönöm, javítottam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2016 január 11., hétfő 10:11:31

Ezzel fél évet késtél. Be se kellett volna lépned ide.

El ne sírd magad aranypöszmétéje anyucinak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 január 11., hétfő 10:10:32
Kempelen írta: tavaly

Tőlem elérzékenyülhetsz, csak ki ne csípje a fikusz a nózidat, amikor egy autós cikket olvasva hangosan felzokogsz.

:-DDD


Előzmények megtekintése

Magadra hagylak a spanjaiddal. Jó bulizást:)

https://www.google.hu/search?q=demons&client=opera&hs=YzF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjM7J7ZtKHKAhUElCwKHZiNASUQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2016 január 11., hétfő 10:02:37
csalfaromeo írta: tavaly

Neked teljesen elmentek otthonról, ha szó szerint vetted, amit írtam:) Miért ne érzékenyülhetnék el ennek a cikknek a kapcsán? Nem robot vagyok, mint te, b+...


Előzmények megtekintése

Tőlem elérzékenyülhetsz, csak ki ne csípje a fikusz a nózidat, amikor egy autós cikket olvasva hangosan felzokogsz.
:-DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 január 11., hétfő 10:01:34
Kempelen írta: tavaly

"Rögtön gondoltam, hogy neked furcsa az, ha egy embernek érzései vannak."

Esetedben furcsa csak. Emberek esetében teljesen normális a dolog. A sírdogálás egy cikk esetén pasiknál inkább gáz egyébként.


Előzmények megtekintése

Neked teljesen elmentek otthonról, ha szó szerint vetted, amit írtam:) Miért ne érzékenyülhetnék el ennek a cikknek a kapcsán? Nem robot vagyok, mint te, b+...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 január 11., hétfő 09:56:27
Kempelen írta: tavaly

Szomszédunk lőtt valamikor a 90-es évek legelején egy 124 sport spidert a nagy használt autó behozatali láz keretén belül. Mai mércével nézve nem volt öreg az autó, elképesztően le volt lakva. Hozzáláttak a felújításának, de a szomszéd lereccsent, a gyerekeket nem érdekelte az autó, így a vas bekerült egy garázs mélyére. Mi lehet vajon vele, ma igazán remek hobbi autó lehetne belőle.


https://www.google.hu/search?q=blah+blah+blah&client=opera&hs=emF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiCgNTbsaHKAhWFhSwKHUDCAx4Q_AUIBygB&biw=1152&bih=767

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Rizsfelfújt - Honda Civic 1.5 teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a Honda Civic 10. generációja, és nagyon bejött.


Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat Fullback 2.4 180 LX 4x4 MT6 Silver teszt

Az öltönye olasz - Fiat Fullback

Jó boltokat csináltak mostanában az olaszok, a Fullback nem más, mint egy Mitsubishi L200, de még annyira sem alakították át, mint a Mazda MX-5-öt, amikor 124 Spider lett belőle. És ez így jó!


Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Temérdek vezetéstámogató rendszert kínál alapáron a Volvo új SUV-ja

Itthon mutatkozott az új Volvo XC60

12 órája – Újdonság

Kicsinyített XC90-ként érkezett a Volvo XC60, ráadásul szinte semmiben nem marad el nagytestvérétől. Hajtáskombinációit is örökli, még a 407 lóerős hibrid rendszert is.


Porsche Hungária élménynap a Hungaroringen, SEAT Leon facelift, Amarok V6 menetpróba

Amarokkal a Hungaroringen? Simán!

2 napja – Újdonság

Kaptunk egy elég erős töltetet a Porsche Hungária jelenlegi kínálatából, ráadásul mindezt a Hungaroringen. Hogy mégis mit keresett az Amarok a pályán? Jó kérdés.


5. jubileumi Busexpo Zsámbékon

Talma buszt vezetett, az Iveco újdonságokat villantott

2 napja – Sztori

Mindössze egyetlen napra, elsősorban a buszos szakmának nyitott az 5. jubileumi Busexpo a zsámbéki drivingcamp területén.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT MAREA Weekend 1.8 16V ELX

FIAT MAREA Weekend 1.8...

Ár: 179.000 Ft

Évjárat: 1996 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

FIAT PUNTO 1.7 TD S

FIAT PUNTO 1.7 TD S

Ár: 255.000 Ft

Évjárat: 1994 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FIAT GRANDE PUNTO 1.3 JTD Emotion M6 fix ár

FIAT GRANDE PUNTO 1.3...

Ár: 649.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!