0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

165 kilométert driftelt egy Toyota GT86

Újra egy Toyota GT86-tal állítottak driftrekordot

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hivatalosan még nem hagyták jóvá, de egy dél-afrikai kolléga úgy látszik, megdöntötte a világ leghosszabban kitartott driftjének rekordját.

%KA%Több mint 5 órán át driftelt megállás nélkül az újságíró a vizes műgyantán egy GT86 volánja mögött%KA%

Több mint 5 órán át driftelt megállás nélkül az újságíró a vizes műgyantán egy GT86 volánja mögött

Egy dél-afrikai újságíró, Jesse Adams fejéből pattant ki az ötlet, hogy megdönti a világ leghosszabb driftjének rekordját. Játékszere egy teljesen gyári Toyota GT86 volt, amiben az egyetlen átalakítást a pótkerék mélyedésében elhelyezett extra benzintank jelentette, hogy bírják üzemanyaggal az órákon át lefűzött kanyargást. Adams végül 5 óra és 46 percen át cipőzte a japán sportautót, ezalatt több mint 1000 kört tett meg a vizes műgyantán 29 km/h-s átlagsebességgel. A csúszós talaj azért volt fontos, hogy a gumik se kopjanak annyira a hosszú rekordkísérlet alatt.

%KA%Adams állítólag már 800 kör után megdöntötte a korábbi rekordot, de kíváncsi volt meddig bírja még ő és az autó, ezért folytatta a driftet. Az adatokat elküldték Guinness Világrekord jóváhagyásra%KA%

Adams állítólag már 800 kör után megdöntötte a korábbi rekordot, de kíváncsi volt meddig bírja még ő és az autó, ezért folytatta a driftet. Az adatokat elküldték Guinness Világrekord jóváhagyásra

Osztottak-szoroztak, 48 érvénytelen kört levontak, de számításaik szerint még így is összesen 165,04 kilométeren át tartotta ki a driftet. Ezzel a német Harald Müllernél is jobbnak bizonyult, aki 144 kilométerrel tartja jelenleg a Guinness Világrekordot, egyébként szintén egy GT86-tal. A dél-afrikai kolléga rekordját egyelőre nem hagyták hivatalosan jóvá, de a Toyota két VBOX GPS-t is beszerelt, hogy azok rögzítsék az adatokat. A japán gyár hozzátette, hogy a rekord feltétele volt, hogy a hajtott kerekeknek folyamatosan mozogni kellett, de akár terhelésváltásra is lehetőség volt.

Ez is érdekes lehet:
 

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

3 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA GT86 2.0 Executive 31 370 KM !!!

TOYOTA GT86 2.0 Execut...

Ár: 6.790.000 Ft

Évjárat: 2016 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA GT86 2.0 Sport

TOYOTA GT86 2.0 Sport

Ár: 8.850.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA GT86 2.0 Sport 286 LE HKS KOMPRESSOR

TOYOTA GT86 2.0 Sport...

Ár: 6.640.000 Ft

Évjárat: 2013 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!