0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Feszültséglevezetés – Kia Optima PHEV teszt

Kia Optima PHEV plug-in hibrid teszt

·

Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Nagyon hasonlít az előző generációhoz, mégis teljesen más az új Optima. A PHEV konnektoros hibrid kivitel több egyedi elemet is kapott, leginkább a légellenállás javítása érdekében%KA%

Nagyon hasonlít az előző generációhoz, mégis teljesen más az új Optima. A PHEV konnektoros hibrid kivitel több egyedi elemet is kapott, leginkább a légellenállás javítása érdekében

Megérkeztek. A nemzetközi bemutatón nem volt elég időm kiismerni a Kia Optima plug-in hibrid verzióját, egyszerűen csak egy jól használható, elegáns, autó kinézetű hibridként ismertem meg, amit még vezetni is egész jó. Erre az autóra viszont hatványozottan igaz, hogy a teszthét alatt mutatja meg magát valójában. Meg kellett értenem és el kellett fogadnom a dolgait, már ami a működését illeti, ugyanis amit látunk, és amit kapunk az Optimában, az számomra megkérdőjelezhetetlen. A koreaiak megérkeztek, ez kétségtelen, az Optima minden részletét igazán odatették. Kezdve a dizájnnal, amit valójában már 2010 óta ismerünk, az előző Optima formájából és stílusjegyeiből sokat meghagytak az új szedánon is. Jó döntésnek tűnik, ugyanis látványos, kicsit sportos, mutatós fazon, a tető hosszan elnyúlik, így könnyen nevezhetnénk akár ötajtós kupénak is. A formák tehát rendben, a belsőben is ez a nagy szerencséjük.

%KA%Nem csak az első, a hátsó lökhárító is más. Rejtett kipufogó, világoskék díszcsíkok a küszöbökön és az első sárvédők kis emblémái árulják el a konnektoros Optimát, na meg a csak hozzá kapható, kis légellenállású felnik is%KA%

Nem csak az első, a hátsó lökhárító is más. Rejtett kipufogó, világoskék díszcsíkok a küszöbökön és az első sárvédők kis emblémái árulják el a konnektoros Optimát, na meg a csak hozzá kapható, kis légellenállású felnik is

%KA%Agresszív, látványos az orr, nem mondanám túlzónak, egyszerűen csak mutatós, a távolságtartós tempomat radarját rejti a lökhárító. Bal elöl az elektromos töltő ajtaja, 4-5 órára van szüksége a teljes feltöltéshez otthoni áramról%KA% %KA%Agresszív, látványos az orr, nem mondanám túlzónak, egyszerűen csak mutatós, a távolságtartós tempomat radarját rejti a lökhárító. Bal elöl az elektromos töltő ajtaja, 4-5 órára van szüksége a teljes feltöltéshez otthoni áramról%KA%

Agresszív, látványos az orr, nem mondanám túlzónak, egyszerűen csak mutatós, a távolságtartós tempomat radarját rejti a lökhárító. Bal elöl az elektromos töltő ajtaja, 4-5 órára van szüksége a teljes feltöltéshez otthoni áramról

Kellemes csalódás. Összességében az új Optima beltere minden kivitelnél ugyanolyan, így a PHEV sem különbözik a már próbált kombiétól. Az anyagok nem a legjobb minőségűek, de a textúrákkal, a formákkal, a műszerfal kamu varrásával ezt ügyesen lecsalták. A kormány közepe is szép, nem egy odavágott darab műanyag, pedig hozzáérni nem a legjobb, mégis kellemes a szemnek, ahogy a beltérben minden. A gombrengeteg viszont már elsőre is zavarba ejtő, hát még, ha nincs időnk átnézni és megtanulni, vezetés közben csak kapkodjuk a fejünket. Egyet emelnék ki, a kormányon 12 darab van, közülük négy billenőkapcsoló. A középkonzol gomberdejében találjuk az egyetlen különbséget a normál Optimához képest, az pedig a HEV kapcsoló. Minden nagyon ergonomikus, elég jól kitalált odabent, a Kia szerint fehér, valójában inkább szürke feláras bőrkárpit és a világos beltér jó hangulatot sugároz, erre még rátesz egy lapáttal a PHEV alapáras panorámateteje. Alapvetően kellemes, ha az olcsó műanyagok és a könnyen koszolódni képes bőr enyhe szagát, valamint az üvegtető időnkénti pattogásait mellőzni tudjuk.

%KA%LED-es az első és a hátsó fényszórópár is, a kétliteres benzines képes önállóan is hajtani a 6 fokozatú automataváltón keresztül, de akár csak generátorként is működhet, miközben a villanymotor hajt%KA% %KA%LED-es az első és a hátsó fényszórópár is, a kétliteres benzines képes önállóan is hajtani a 6 fokozatú automataváltón keresztül, de akár csak generátorként is működhet, miközben a villanymotor hajt%KA%

LED-es az első és a hátsó fényszórópár is, a kétliteres benzines képes önállóan is hajtani a 6 fokozatú automataváltón keresztül, de akár csak generátorként is működhet, miközben a villanymotor hajt

%KA%A szükséges hűtés, illetve a jobb légellenállás érdekében képes nyitni-, zárni az első hűtőmaszk lukait%KA%

A szükséges hűtés, illetve a jobb légellenállás érdekében képes nyitni-, zárni az első hűtőmaszk lukait

Villannyal támogatott benzines. Az Optima hibrid kivitele hozzánk csak konnektorosként érkezik, a rendszer egy szívó kétliteres benzinmotorból és a váltóházba épített villanymotorból áll. Előbbi 156 lóerős és 189 Nm nyomatékú, utóbbi 68 lóerős és tulajdonképpen a nyomatékváltó, vagy a bolygómű helyét és szerepét vette át. A rendszer így összesen 205 lóerőt és 375 Nm nyomatékot juttat a kerekekhez, amiken kis gördülési ellenállású abroncsok feszülnek. A hibrid rendszer 9,8 kWh-ás akkumulátorait a csomagtérben két helyre osztották, egyik fele a padló alatt, másik a hátsó ülések mögött, de még így is marad hely egy korrekt, 55 literes benzintanknak és 307 liternyi csomagnak is. A rendszer a gyár számolgatásai szerint 54 kilométert enged tisztán elektromosan közlekedni, a városi átlagfogyasztás pedig 0,0 l/100 km. Konnektoros hibridek között is tisztességes adatok, persze ilyenek csak a mesében vannak, a valóság egész más, de meggyőző.

%KA%Jók a formák, kellemes az Optima belseje, pedig az anyagok helyenként elég rossz minőségűek, mégis kárpótol a kinézet. A hibridnél alapáras üvegtető kellemes hangulatot teremt, a világosszürke bőrkárpit jóvoltából jó érzés benne utazni%KA%

Jók a formák, kellemes az Optima belseje, pedig az anyagok helyenként elég rossz minőségűek, mégis kárpótol a kinézet. A hibridnél alapáras üvegtető kellemes hangulatot teremt, a világosszürke bőrkárpit jóvoltából jó érzés benne utazni

%KA%Mindenhol fűthetők, elöl szellőztethetők is a motoros állítású ülések. Kényelmesek, pont jó tömésűek, a hátsó lábtér fejedelmi, a csomagtér szűk lett%KA% %KA%Mindenhol fűthetők, elöl szellőztethetők is a motoros állítású ülések. Kényelmesek, pont jó tömésűek, a hátsó lábtér fejedelmi, a csomagtér szűk lett%KA%

Mindenhol fűthetők, elöl szellőztethetők is a motoros állítású ülések. Kényelmesek, pont jó tömésűek, a hátsó lábtér fejedelmi, a csomagtér szűk lett

1,7 liter/100 km. Alapvetően jó hibrid módján magától intézi, hogy éppen mivel ésszerű a hajtás, de a már említett HEV gombbal mi is megmondhatjuk neki. Vagy mondhatnánk, ha hallgatna rá. Lehet, hogy a nagy hideg, a téli időjárás, vagy csak rossz hangulata miatt, de nem akart tisztán elektromosan közlekedni, hiába kapcsoltam Electric Mode-ba. Ilyenkor csak a villanymotort kéne használnia, ameddig van energia az akkumulátorokban, de nekem minden egyes indítás után, akár töltöttem konnektorról, akár nem, szinte azonnal indította a benzinest is. Nem tudtam rávenni, hogy hanyagoljuk a károsanyag kibocsátást, így kihasználni sem tudtam maximálisan az elektromos hatótávot. A hibrid üzemmódtól ilyenkor annyiban különbözik a hajtás, hogy a benzinmotor nincs összeköttetésben a váltóval és a kerekekkel, valóban csak a villanymotor hajt, de a benzines folyamatosan tölti az aksikat. Ezzel a megoldással a legkedvezőbb fogyasztása 1,7 literre adódott, ami szinte parádés, de a tankolás szerinti átlag is csak 3,4 liter/100 kilométer, vegyes használat mellett.

%KA%A gombtenger a kormányon tetőzik, de középen is van jó néhány, köztük a HEV üzemmódkapcsoló, amire a mostani időjárásban nemigen hallgat az Optima. A műszerfal varrása kamu, de messziről hihető%KA% %KA%A gombtenger a kormányon tetőzik, de középen is van jó néhány, köztük a HEV üzemmódkapcsoló, amire a mostani időjárásban nemigen hallgat az Optima. A műszerfal varrása kamu, de messziről hihető%KA% %KA%A gombtenger a kormányon tetőzik, de középen is van jó néhány, köztük a HEV üzemmódkapcsoló, amire a mostani időjárásban nemigen hallgat az Optima. A műszerfal varrása kamu, de messziről hihető%KA%

A gombtenger a kormányon tetőzik, de középen is van jó néhány, köztük a HEV üzemmódkapcsoló, amire a mostani időjárásban nemigen hallgat az Optima. A műszerfal varrása kamu, de messziről hihető

%KA%EV módban indította a benzinest is, de csak generátorként, az út nagy részén viszont nem járt, így 1,7 volt a legjobb fogyasztási érték. 54 kilométer a gyári villanyos hatótávadat, generátoros üzemnél ez jóval több, 50 km után a töltés több mint negyede még megvolt%KA% %KA%EV módban indította a benzinest is, de csak generátorként, az út nagy részén viszont nem járt, így 1,7 volt a legjobb fogyasztási érték. 54 kilométer a gyári villanyos hatótávadat, generátoros üzemnél ez jóval több, 50 km után a töltés több mint negyede még megvolt%KA%

EV módban indította a benzinest is, de csak generátorként, az út nagy részén viszont nem járt, így 1,7 volt a legjobb fogyasztási érték. 54 kilométer a gyári villanyos hatótávadat, generátoros üzemnél ez jóval több, 50 km után a töltés több mint negyede még megvolt

Bőséges az ellátmány. Ki-be kapcsolgatja a benzinest lényegében észrevétlenül, csak a kormányon érezzük enyhén a plusz rezgést, amikor jár, de alapvetően elveszik a szélzajban és a gördülési zajban. Ezt nem úgy kell venni, hogy azok elnyomnak mindent, a vártnál csendesebb az Optima. Nagy gázra becsatlakozik a benzines, na, onnantól lesz lomha a mozgása, a villanymotor viszont elég fürgén és légiesen mozgatja az Optimát, jó vele a közlekedés. A PHEV-hez az Optima extrakínálatából lényegében minden alapáron jár. A Techno csomag elemeiért kell fizetni 650 ezret, úgy kapunk automata parkolást, adaptív radaros tempomatot, vészfékasszisztenst, 270 fokos, épp csak az orrkamerát mellőző kamerarendszert és elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat. Kormányfűtés, ülésszellőztetés és fűtés, kétzónás, akár csak a vezető oldalát szellőztető klíma, navigáció és bőrülés mind alapáron jár.

%KA%Csendes, a benzines hangját egyáltalán nem hallani menet közben, a kormányon érezni a bizsergést, ha éppen jár. A Harman/Kardon hifi szépen szól, de nem úgy, mint egy BMW-ben, összességében semmi zavaró nincs az Optima PHEV vezetése közben, és ez pozitív csalódás%KA%

Csendes, a benzines hangját egyáltalán nem hallani menet közben, a kormányon érezni a bizsergést, ha éppen jár. A Harman/Kardon hifi szépen szól, de nem úgy, mint egy BMW-ben, összességében semmi zavaró nincs az Optima PHEV vezetése közben, és ez pozitív csalódás

%KA%307 liter maradt, pótkerék nincs, csak javítókészlet, plusz 230-as töltőkábel, plusz nagyfeszültségű kábel, ez minimum 3 táska. Nagyobb gond, hogy esőzés után a nyitott fedélről befelé folyik a víz%KA% %KA%307 liter maradt, pótkerék nincs, csak javítókészlet, plusz 230-as töltőkábel, plusz nagyfeszültségű kábel, ez minimum 3 táska. Nagyobb gond, hogy esőzés után a nyitott fedélről befelé folyik a víz%KA%

307 liter maradt, pótkerék nincs, csak javítókészlet, plusz 230-as töltőkábel, plusz nagyfeszültségű kábel, ez minimum 3 táska. Nagyobb gond, hogy esőzés után a nyitott fedélről befelé folyik a víz

Rendesen beárazták. Húzósnak tűnhet a 13,3 milliós listaár − ami most akciósan 700 ezerrel alacsonyabb, de az összes elérhető extrát megkapva azért nem rossz ajánlat. Arról nem is beszélve, hogy zöld rendszámos, így a parkolás is ingyenes. Melegebb időben valószínűleg hallgat a tisztán elektromos üzem kérelemre, ezt most nem mutatta meg, de így is megérte töltögetni konnektorról. Meglepően kellemes közlekedni az Optima PHEV-vel, szerethető autónak tűnik, amire rá is játszik elég rendesen, folyamatosan kommunikál. Mondjuk nem biztos, hogy szeretném azt, hogy az autóm minden beindításnál és leállításnál daloljon, vagy sípoljon a szomszédok számára is jól hallhatóan, csak mert kiszálltam a kulccsal a zsebemben. Városi araszolásnál bekapcsolt tempomatnál csippan minden megállásnál, hogy figyeljünk az üzenetére, miszerint gombnyomásra, vagy pedálpöccintésre el tudunk ám indulni. Majdnem kifelejtettem, hogy menet közben nem enged például telefont csatlakoztatni a bluetooth kihangosításhoz, csak álló helyzetben, ez mondjuk inkább pozitív. Nem értettem az első napokon, aztán ráhagytam mindent, csinálja, ahogy szeretné, és végül remek fogyasztási adatokkal kedveskedett, közben meg kényelmesen utaztam egy kulturált megjelenésű autóval.

%KA%Szorgosan töltögettem, így lett a végső fogyasztás 3,4 l/100 km, ráadásul kevésbé spórolós üzemben. Hatótávja így több mint 1000 kilométer, nem kérdés, hogy élhető a Kia technológiája, elég meggyőző az Optima PHEV teljesítménye. Egyetlen hátránya viszonylag magas ára, de kellemes megjelenéssel és gazdag felszereltséggel nyújt hatékony hibridjellemzőket%KA%

Szorgosan töltögettem, így lett a végső fogyasztás 3,4 l/100 km, ráadásul kevésbé spórolós üzemben. Hatótávja így több mint 1000 kilométer, nem kérdés, hogy élhető a Kia technológiája, elég meggyőző az Optima PHEV teljesítménye. Egyetlen hátránya viszonylag magas ára, de kellemes megjelenéssel és gazdag felszereltséggel nyújt hatékony hibridjellemzőket

Értékelés

Pozitív
Csinos külső, szép belső, kényelmes ülések és szinte az összes elérhető extra alapáron, kényelmes futómű, hatékony hibridhajtás, rendkívül alacsony fogyasztás
Negatív
Egyszerű anyaghasználat, zajos üvegtető, mindenért csipog, nem engedett tisztán elektromosan közlekedni

Árak

Tesztmodell alapára 13 324 000 Ft (2017. február 13.)
Tesztmodell ára 14 229 000 Ft (2017. február 13.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4855 mm
Szélesség: 1860 mm
Magasság: 1465 mm
Saját tömeg: 1705 kg
Össztömeg: 2200 kg
Terhelhetőség: 495 kg
Tengelytáv: 2805 mm
Karosszéria-kivitel: szedán
Csomagtér: 307 liter
Belső szélesség elöl: 1550 mm
Belső szélesség hátul: 1520 mm
Belmagasság elöl: 900-950 mm
Belmagasság hátul: 910 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 280 mm
Ülőlap hossza elöl: 520 mm
Ülőlap hossza hátul: 460 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1440 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 460 mm
Csomagtér hossza: 970 mm
Raktérnyílás szélessége: 1100 mm
Raktérnyílás magassága: 400 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin + Elektromos
Motorosztály: Euro 6b
Hengerűrtartalom: 1999 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 375 Nm 5000 1/min-nél
Teljesítmény: 152 kW (207 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 192 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,4 s
CO2-kibocsátás: 37 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 1,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 1,7 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 56 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 65 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Vezettük a frissített Skoda Octaviát

Idén nem csak új köntöst öltött a Skoda Octavia ötajtós és kombi kivitele, az utastérben is történtek...

Csökken a dízel ára, marad a benziné

Míg az elmúlt hetekben emelkedtek az üzemanyagárak, most némi áresés következik, de csak a gázolajnál...

Új kupé körkép: Audi A5 Coupé, BMW 4-es sorozat, Mercedes C-osztály Coupé

Elkorcsosult a kupé elnevezés, már mindenre ráhúzzák, hiszen ez most hívószó. A régi iskola szerinti...

Menetpróba: Volkswagen Golf VII facelift

Máris vezethettük a 7-es Golf frissített változatát a legújabb TSI-vel, erős GTD és GTI változatban...

Suzuki Ignis hazai menetpróba

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger...

A ráncfelvarrás után új motor is érkezik az Octaviaba

Az idén modellfrissítésen átesett Skoda Octavia ősszel motorfrissítést is kap.

Két kamion ütközött, az egyiknek feltépte az oldalát a Corvette-szállító

Három Corvette tört össze egy kamion hátán, köztük egy 659 lóerős Z06. A másik kamion konténerének...

Kupás Opel Astra F teszt

Ritkán tudunk egy versenyautóról tesztet írni. Most mégis más a helyzet, neveztem a Kakucs Ring...

Itthon vezettük az új 5-ös BMW-t

Elindult az új 5-ös BMW hazai forgalmazása, már volt is szerencsénk vezetni. Könnyebb, látványosabb...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Vascsi írta: 6 napja

Kedves Tamás!

Ki kellett volna próbálni, hogy a fűtés kikapcsolásával elérhetővé válik-e a tisztán elektromos mód. Az utastéri levegő fűtését csak a benzinmotor veszteséghőjével tudja megoldani, ezért nem engedhette lekapcsolni a belsőégésűt.

"Hatótávja így több mint 1000 kilométer" ez hogy jött ki? Mert csak üres akksis teszt után lehet megsaccolni (pl. 50km elektromos+950km hibrid üzemmódban már üres akksikkal). Vagy rosszul gondolom?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Xtom írta: múlt héten

Azért megnézném én a valós fogyasztást hétköznapi használat mellett :) . Nem véletlenül van benne 55 literes benzintank, szemben a Toyoták 45 literesével. A szerző nem írta hányszor lett rátöltve az elektromos hálózatból, így csalóka végeredmény. Egy hosszabb úton ahol nincs idő töltögetni pl. mennyi az annyi? Végeredményben ez lenne a lényeg, nem :) ? Amúgy szép, mutatós darab, nekem tetszik!

A válaszoláshoz belépés szükséges
sylvester írta: múlt héten

Annak elenere , hogy keleti auto nem a toyota belseje jelent meg benne.Jo latni a nemet megjelenest :d Ilyenkor a Toyota rajongok izzadnak nagyba , hogy belecsentek egy kis Audit :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Apukám világa? Mazda3 Sedan G120 Automata

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval próbáltuk. Korrekt munka, elhibázott konfiguráció.


Toyota Hilux Executive D-4D 6 A/T  teszt

Haladj tovább egyenesen, de ne a kijelölt úton!

Automataváltóval és divatos körítéssel teszteltük a nyolcadik generációs Hiluxot, mégis magabiztos tereptudásával nyűgözött le igazán.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az eddigi legrondább: Force India VJM10

Furcsa csápokat kapott a Force India F1 autója

2 órája – Sztori

A Renault gyönyörű formái és színei után bemutatkozott a Force India ormányosa. Az orr semelyik eddigi autóhoz nem hasonlítható. Mit tudnak?


Menetpróba: Mini Countryman

Csini Mini az új Countryman

7 órája – Újdonság

Második generációjába lépett a Mini városi crossovere, a Countryman. Hazai viszonyok között ismertük meg, autóztunk is sokat vele.


Az eddigi legszebb: Renault R.S.17

Több mint 900 lóerő 722 kilóhoz

18 órája – Sztori

A tavalyi még tanulóév volt, idén már a konstruktőri ötödik helyért küzdene a Renault Sport F1 Team. Londonban mutatták be idei fegyverüket.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA OPTIMA 1.7 CRDI LX KOMBI KOMFORT CSOMAG

KIA OPTIMA 1.7 CRDI LX...

Ár: 7.539.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDi AT KOMFORT

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDi...

Ár: 7.495.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA 2.0 CVVT HEV (Automata) plug-in hybrid 205 lóerő techn

KIA OPTIMA 2.0 CVVT HE...

Ár: 13.500.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!