0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Bocs, a medvékre nem lehet haragudni! 

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

·

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák vevőiből is csemegézni fog. A Kodiaq ugyanis egy ragadozó, medve.

Teszt
Műszaki adatok

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Ügyesen megágyazott a Kodiaq számára a Skoda, hiszen már a Superb is elkanyarodott a józan prémiumvilág felé, de persze mindenki tudja, hogy manapság a vevők legnagyobb egybefüggő hányada SUV-ra vágyik, már a hazai piacon is. A Kodiaq persze rögtön a felső szegmenst célozta meg. Méretével és nevével is, hiszen a Kodiaq a legnagyobb barnamedve-faj elnevezése. A medve pedig ragadozó, a Skoda bizonyára keményen fog a prémiummárkás SUV-k vevőiből is csemegézni a Kodiaqkal. Ugyanakkor a medve hiába eszik embert is, mégis szeretjük. Ilyen a Kodiaq, mármint ez az autó is. Hiába egy monstrumnyi SUV, mégis mindenki elfogadja.

%KA%4,7 méteres hosszával a Kodiaq alig nagyobb, mint egy BMW X3, de már kínál hétülésességet, és nem mellesleg sokkalta nagyobbnak hat, olcsóbban%KA%

4,7 méteres hosszával a Kodiaq alig nagyobb, mint egy BMW X3, de már kínál hétülésességet, és nem mellesleg sokkalta nagyobbnak hat, olcsóbban

A szomszéd sem rosszallóan, csak meglepődve jegyezte meg, hogy milyen óriási autóval vagyok épp, aztán igazán akkor esett le az álla, amikor meglátta orrán az emblémát.

Az emberek jelentős részének szemében ugyanis a Skoda még mindig egy kicsit kalapos, pedig az első újkori, 1996-ban érkezett Octavia, vagyis az első kizárólag VW-felügyelet alatt készített modell óta semmiképp sem az. És szerintem most a Kodiaq hasonló mérföldkőnek tekinthető. Úgy vélem, hogy a Superb még nem alternatívája a prémium nagyautóknak, inkább egy feljebb lépési lehetőség a középkategóriából. De a Kodiaq, a hétülésességet is kínáló Kodiaq már simán opció a hasonló képességű prémium SUV-k helyett, hozzájuk képet diszkont áron.

%KA%Nagyon szépen felépítette a márkaidentitását a Skoda, a Kodiaq mindenben a Superb fölé emelkedik, de emlékeztet rá%KA%

Nagyon szépen felépítette a márkaidentitását a Skoda, a Kodiaq mindenben a Superb fölé emelkedik, de emlékeztet rá

A méretezés becsapós, hiszen bár hegyomlásnak tűnik a Kodiaq, egy Octaviánál csupán kb. 3 centivel hosszabb, egy Superbnél pedig 16 centivel rövidebb. Mégis ez tűnik most a Skodák királyának. Magasságban mindenképp, pedig 167 centijével az SUV-k között nem nagy, tükrök nélküli 188 centis szélessége persze figyelmet igénylő. Mondjuk azért annyira nem vészes, pláne, ha van teljes felülnézeti kameránk − mint a tesztautó esetében. Utóbbit − nem meglepő módon − alaposan felszerelték. Mondjuk gyermekeim a nyitható panorámatetőt hiányolták, azt leszámítva azonban nagyjából tényleg fullextrás volt a tesztpéldány, ára ezért is volt annyi, amennyi. Kodiaqba amúgy már 7 millió forint alatt is beleülhetünk, a csúcsdízel DSG-vel és összkerékhajtással mindenképp a csúcs Style felszereltségű, a 600 ezer forintos árkedvezménnyel is közel 11 millió forintos, a tesztautóba pedig még több mint 4 millió forintnyi extra került bele, tehát tényleg nagyjából mindent tudott.

%KA%Több mint 1,5 méter a belső szélesség, elképesztően tágas az utastér, kesztyűtartóból kettő is jár, az ülőlapok viszont lehetnének hosszabbak%KA%

Több mint 1,5 méter a belső szélesség, elképesztően tágas az utastér, kesztyűtartóból kettő is jár, az ülőlapok viszont lehetnének hosszabbak

%KA%Leghátul igencsak csenevészek az ülések, a helykínálat is gyerekekre szabott, Isofix viszont pont ott nincs. A második sor 2/1 osztással tologatható, ülőhelyenként szabályozható támladőlésű ülést kínál, középen csenevész hellyel, elöl pazar az oldaltartás%KA% %KA%Leghátul igencsak csenevészek az ülések, a helykínálat is gyerekekre szabott, Isofix viszont pont ott nincs. A második sor 2/1 osztással tologatható, ülőhelyenként szabályozható támladőlésű ülést kínál, középen csenevész hellyel, elöl pazar az oldaltartás%KA% %KA%Leghátul igencsak csenevészek az ülések, a helykínálat is gyerekekre szabott, Isofix viszont pont ott nincs. A második sor 2/1 osztással tologatható, ülőhelyenként szabályozható támladőlésű ülést kínál, középen csenevész hellyel, elöl pazar az oldaltartás%KA%

Leghátul igencsak csenevészek az ülések, a helykínálat is gyerekekre szabott, Isofix viszont pont ott nincs. A második sor 2/1 osztással tologatható, ülőhelyenként szabályozható támladőlésű ülést kínál, középen csenevész hellyel, elöl pazar az oldaltartás

Több mint 300 ezer forint a hétüléses kivitel felára, amit nem sokallanék, ha lenne a harmadik üléssor székeinél is Isofix csatlakozó. Oda azonban nem kérhetünk olyat, csak a jobb egybe, a második sor szélső helyeihez persze alapáron kapjuk őket. Azonban szenzációs lenne, ha nem az elsőkkel csaknem azonos kényelmű második sori szélső helyekre kellene rakni a gyereküléseket, hanem a méretben jóval csenevészebb hátsókra. A gyerekek amúgy is szeretnek hátul, a belmagasságával is szerényebb bunkerben utazni. Pláne itt, ahol nekik is jár pakolórekesz.

%KA%Kristálytiszta képet ad a magyar menüs navigáció. Sok értelme nincs a gyári szoftvernek, mert a Waze is képernyőre rakható. A középkonzol jól átlátható%KA% %KA%Kristálytiszta képet ad a magyar menüs navigáció. Sok értelme nincs a gyári szoftvernek, mert a Waze is képernyőre rakható. A középkonzol jól átlátható%KA%

Kristálytiszta képet ad a magyar menüs navigáció. Sok értelme nincs a gyári szoftvernek, mert a Waze is képernyőre rakható. A középkonzol jól átlátható

%KA%Okos, azaz Simply Clever részletek: az utastérből is nyithatjuk az elektromos csomagtérajtót, kapunk esernyőt és jégkaparót is%KA% %KA%Okos, azaz Simply Clever részletek: az utastérből is nyithatjuk az elektromos csomagtérajtót, kapunk esernyőt és jégkaparót is%KA% %KA%Okos, azaz Simply Clever részletek: az utastérből is nyithatjuk az elektromos csomagtérajtót, kapunk esernyőt és jégkaparót is%KA%

Okos, azaz Simply Clever részletek: az utastérből is nyithatjuk az elektromos csomagtérajtót, kapunk esernyőt és jégkaparót is

Rekeszben legalább annyira erős a Kodiaq, mint csomagtérben. Kezdve ott, hogy kesztyűtartóból kettőt is kapunk, nem csak a műszerfal alsó része nyitható le az utas oldalán, hanem a megkérdőjelezhető szépségű fényes betéttel fedett középső eleme is. Szépen béleltek a hatalmas ajtózsebek, az első ajtókból nem hiányzik az esernyő. Akár külön klímavezérlő és 220 V-os aljzat is jár a második sor számára, valamint tablet-tartó, hiszen a mai kor gyermeke már úgyis azon nézi a meséket, filmeket. Utóbbihoz akár wifit is ad a Kodiaq. A hétülésesség kapcsán a leghátul hiányolt Isofix-csatlakozón túl óriási plusz pont, hogy hét ülés mögé még csomagok is férnek. Még a kisautók körében is elfogadható, 270 literes, 46 centi hosszú poggyásztér marad hét ülés mögött, miközben a fedőrolót is el tudjuk rejteni a padlórekeszben. Utóbbiba egyébként, ha nincs ott a fedőroló, akár egy laptoptáska is befér. És ez nem kis szó, gondoljunk csak bele, az iskola- vagy edzőtáska úgy vehető ki, hogy közben a bepillantó tolvaj nem fogja látni az értéket. Literszámból öt ülés mögött az ötüléses kivitel 720, a hétszemélyes 630 litert ad, a két első ülés mögötti tér pedig mindenképp 2 köbméter feletti, csaknem 2 méter hosszú, sík padlójú. Döbbenetesen sok cucc belefér a medve gyomrába.

%KA%Mindenhogy kellően nagy, csak az első ülésekkel óriási a csomagtér%KA% %KA%Mindenhogy kellően nagy, csak az első ülésekkel óriási a csomagtér%KA%

Mindenhogy kellően nagy, csak az első ülésekkel óriási a csomagtér

%KA%Akár egy laptop is elrejthető a fedőroló elnyelésére is képes padlórekeszben, táskaakasztó és ülésdöntő-kar alapáron jár, az elektromosan kihajtható vonóhorog persze feláras%KA% %KA%Akár egy laptop is elrejthető a fedőroló elnyelésére is képes padlórekeszben, táskaakasztó és ülésdöntő-kar alapáron jár, az elektromosan kihajtható vonóhorog persze feláras%KA% %KA%Akár egy laptop is elrejthető a fedőroló elnyelésére is képes padlórekeszben, táskaakasztó és ülésdöntő-kar alapáron jár, az elektromosan kihajtható vonóhorog persze feláras%KA%

Akár egy laptop is elrejthető a fedőroló elnyelésére is képes padlórekeszben, táskaakasztó és ülésdöntő-kar alapáron jár, az elektromosan kihajtható vonóhorog persze feláras

A Kodiaq persze nem csak nagy és jól felszerelt, még a karcsúsítással épített MQB padlólemezzel sem könnyű. Bár, ha dimenzióit, ellátmányát, 2,0 literes motorját, összkerékhajtását és automata váltóját nézzük, az átlagsofőrrel együtt sem egész 1,8 tonnás tömege nem rossz. A 190 lóerős csúcsdízel teljesítményével nem éri utol a 280 lóerős benzines csúcsot, 400 Nm nyomtékával azonban nagyot licitál rá. Végsebességben (ami itt 209 km/óra) egy hajszálnyit kevesebbet tud, de ami fontosabb: elég jól lódítja meg az autót. Ha mondjuk beleülünk heten, akkor simán úgy érezhetjük, hogy lenne itt hely a Superbnél már elérhető duplaturbós, 240 lóerős dízelnek is, majd idővel bizonyára az is bekerül a kínálatba. A 2,0 literes, 190 lóerős dízel amúgy csakis összkerékhajtással és a 7 fokozatú DSG automatával érhető el. A DSG igazság szerint kapcsolhatna finomabban és okosabban, sokszor idegesen zongorázik a fokozatok között, működése pedig nem olyan finom, mint egy hagyományos automatáé. Autópályán viszont takarékos, ott simán 7 liter alatt tartható a fogyasztás, még 130 km/órás tempóval is. Mindez az 5,7 literes gyári vegyes értékhez képest persze nem olyan szenzációs, a városban adódó inkább 7-8, dinamikusabban autózva 8-9 literes fogyasztáshoz mérten viszont kedvező. Aki pedig zömében városi használatra vásárol − nem csak Kodiaqot, hanem bármit -, az számoljon azzal, hogy a 2,0 literes dízel bemelegedési ideje távja még nyáron is több mint 10 kilométer.

%KA%Jó úton stabilan, kényelmesen fut, kanyarodni is igen jól tud és zajszigetelésből is erős a Kodiaq, rossz úton viszont bántóan ráz a 19 colos felnikkel%KA%

Jó úton stabilan, kényelmesen fut, kanyarodni is igen jól tud és zajszigetelésből is erős a Kodiaq, rossz úton viszont bántóan ráz a 19 colos felnikkel

Jó úton vezetve a Kodiaq meggyőző, hiszen kellően stabil, autópályán kitűnő egyenesfutású. Azonban hiába szerepelt az extrák között az adaptív lengéscsillapítás és a vezetési módválasztás, a futómű még Comfort állásban is keménynek, a magasabb kapcsolási pontokat adó Sportban pedig kifejezetten bántónak bizonyult. Legalábbis a tesztautó 19 colos kerekeivel. Aztán rájöttem a turpisságra, zömében másod, legfeljebb harmadmagammal autóztam a Kodiaqkal. Aztán egyszer beleültünk hatan, s a futómű rögtön kellemes lett. Ezt teszi a hétülésességhez szükséges 700 kilós terhelhetőség acélrugókkal. A Kodiaq amúgy 2,5 (a hétüléses 2) tonnás utánfutót is húzhat. Az opciós gyári vonóhorog igencsak elegáns, elektromosan hajtható ki-be, a tükörállítóval állítható trélerasszisztens pedig helyettünk intézi a tolatási manőverezést. Szenzációs, mivel a kormányforgatást mutatva ügyesen meg is tanít a futóval tolatásra. Ezek után nem meglepő, hogy a parkolóasszisztens is kiválóan teszi a dolgát. Távolságtartós tempomatból kétféle, 160 és 210 km/óráig (azaz a végsebességig) működő is választható (89 és 197 ezer forintért). Teszi a dolgát, de egy jó sofőr azért finomabban tud vezetni, ám biztonsági tartaléknak igencsak jól tud jönni, DSG-vel az araszoló funkciója is. A sávtartó asszisztens már kérdésesebb, jó felfestést igényel, és azt persze nem érti, hogy miért akarjuk kikerülni irányjelzés nélkül az akár kanyar után feltűnő kerékpárost.

%KA%Ez már prémiumnak tűnik − formára és kivitelezési minőségre is. A Skoda túlnőtte magát, ez persze az árazáson is látszik%KA%

Ez már prémiumnak tűnik − formára és kivitelezési minőségre is. A Skoda túlnőtte magát, ez persze az árazáson is látszik

Ahogyan azt megszokhattuk a Skodától az alapvetően a Volkswagen Tiguan és a SEAT Ateca nagyon nagyra nőtt testvérének számító Kodiaq elég ügyesen ki van találva. Hétülésességével az eggyel nagyobb (és zömében) prémium SUV-k ellenfele is lett. Náluk még agyonextrázva is olcsóbb. De rendeléskor óvatosabban ikszelgetve pláne jó áron összerakható. Alapára a 600 ezer forintos árkedvezménnyel 6 443 350 forint, és naná, hogy igaz rá, hogy

ennyi pénzért ez a létező legnagyobb SUV.

Értékelés

Pozitív
Tágas, jól variálható utastér, hatalmas csomagtér, kellően erős motor, erőteljes LED fényszóró
Negatív
Kicsit durván kapcsoló váltó, részterhelésnél kemény futómű (19 colos felnikkel), leghátul nincs Isofix

Árak

Tesztmodell alapára 10 884 990 Ft (2017. augusztus 9.)
Tesztmodell ára 14 909 280 Ft (2017. augusztus 9.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4697 mm
Szélesség: 1882 mm
Magasság: 1676 mm
Saját tömeg: 1795 kg
Össztömeg: 2500 kg
Terhelhetőség: 705 kg
Tengelytáv: 2791 mm
Karosszéria-kivitel: városi terepjáró (crossover)
Csomagtér: 270-2005 liter
Belső szélesség elöl: 1540 mm
Belső szélesség hátul: 1500 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1310 mm
Belmagasság elöl: 970-1030 mm
Belmagasság hátul: 985 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 830 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 90-260 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 185-370 mm
Ülőlap hossza elöl: 490 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 340 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1380 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1000 mm
Csomagtér magassága: 420-710 mm
Csomagtér hossza: 460-1080 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1950 mm
Raktérnyílás szélessége: 1120 mm
Raktérnyílás magassága: 790 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1986 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata (7 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 400 Nm 1750-3250 1/min-nél
Teljesítmény: 140 kW (190 LE) 3500-4000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 209 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,1 s
CO2-kibocsátás: 151 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,6 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 54 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: szilikonos vízlehúzók

Két szilikonos vízlehúzót is próbára tettünk. Üvegre mindenképpen ajánljuk, de a lemezeken is...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Végre elérhető lesz a Miller-ciklusú 1.5 TSI Evo

Hengerlekapcsolással és vitorlázás közbeni motorleállítással spórol a faceliftes Golf gyengébbik...

Renault Koleos 1.6 dCi Intens teszt

Emelt Talisman, a prémium felé csörtető nagy SUV, a franciáktól megszokott kényelemmel és az...

Új motorcsaládot mutat be a Mazda Frankfurtban

A japán gyártó úgy tűnik meglépi azt, amit eddig senki: sorozatgyártásba kerül a Skyactiv II...

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Kémfotón a magyar Q3 és szinte álca nélkül a Q8

Már a német autópályákat járja a Győrben gyártásba kerülő új generációs Audi Q3 és a paletta...

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

tzs írta: 4 napja

"amit nem sokallanék, ha lenne a harmadik üléssor székeinél is Isofix csatlakozó. Oda azonban nem kérhetünk olyat"
Lehet, hogy ez összefügg azzal, hogy a batár leghátsó sora messze veszélyesebb, mint a többi sor? Tudom, az egyterőeknél is ez szokott lenni az érv: "Kicsik a leghátső ülések, de gyereknek jó lesz." Biztos, hogy a gyereket pont a legveszélyesebb helyre akarjuk pakolni??

"...igencsak jól tud jönni, DSG-vel az araszoló funkciója is."
Jajj! Ugye tudjuk, mi a különbség a dupla kuplungos és a "hagyományos" automata között? Biztos, hogy folyamatos automata araszoló mutatványt akarunk bemutatni a drága kuplungossal. Még a kézi váltó kuplunkját is sajnálom, nem hogy a DSG kuplungját! Araszolgatás helyett inkább csak akkor indulok meg, ha van 10-20-30 arasznyi hely...

A válaszoláshoz belépés szükséges
red5 írta: múlt héten

Nos véleményem szerint a maga helyén kell kezelni a Kodiaq-t.A prémiumtól legalább akkora távolságra van ,mint egy CX-5-s Mazda ..nagyon szép,de nem prémium....a Skoda remekül meg van csinálva ,de nem prémium egy X6 BMW mellett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi13 írta: múlt héten

Egyébként lehet velem van a baj, de miért kell 10 fotót feltenni egy szögből?

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi13 írta: múlt héten

Iszonyat ronda, aránytalan lett ez az autó, rejtély mit lát szépet valaki ebben az autóban.
Mérete tényleg vonzó, a motorja meg a tudása is, de ennyi pénzért ilyen sangyong utánzatot én biztosan kihagynám.
Ebben a kategóriában inkább Sorento

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Hirdetés

SKODA tesztek

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Clever teszt

Egy ok az elégedettségre - Skoda Fabia Combi teszt

A Skoda Fabia kombiban az a jó, hogy kicsit sem feltűnő, és 4 milliós áron ő a kisautók svájci bicskája. Egy jó megoldás a mindennapokra.


Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Skoda Citigo 1.0 75 LE Elegance teszt

Egy literrel Horvátországba? Skoda Citigo teszt Videó

Komoly kihívást kapott a Skoda Citigo: egyetlen - hosszú - hétvége alatt tekertünk vele Horvátországba és vissza. Fájdalommentesen sikerült.


Skoda Yeti teszt

Amikor a látszat csalhat

Hiába vezettük pár percet a bemutatón, a Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDI 4x4 tesztautó átvételekor mégsem voltunk vele tisztában, vajon egy mindentudó terepes-mindenest, vagy csupán egy dizájnos divatcikket lesz-e szerencsénk személyében megismerni.


Még több SKODA teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

Tegnap – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SKODA KODIAQ ÁFÁS/Start-Stop/Klíma/2xPDC

SKODA KODIAQ ÁFÁS/Star...

Ár: 9.700.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

SKODA KODIAQ 2.0 TDI SCR 4x4 DSG Style [7 személy]

SKODA KODIAQ 2.0 TDI S...

Ár: 12.300.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SKODA KODIAQ 1.4 TSI Active ÁFÁS/Start-Stop/Klíma/2xPDC

SKODA KODIAQ 1.4 TSI A...

Ár: 9.600.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!