0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Helyettünk vezető alkat - BMW 5 G30

Itthon vezettük az új 5-ös BMW-t

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elindult az új 5-ös BMW hazai forgalmazása, már volt is szerencsénk vezetni. Könnyebb, látványosabb, továbbá persze sokkal modernebb is elődjénél.

%KA%7,9 millió eladott 5-ösből 2,3 az előző, F10-es széria. Hazánkban kevéssel maradt le az X5 mögött tavaly, így a 3. legnépszerűbb modelljük volt%KA%

7,9 millió eladott 5-ösből 2,3 az előző, F10-es széria. Hazánkban kevéssel maradt le az X5 mögött tavaly, így a 3. legnépszerűbb modelljük volt

%KA%A G30 védjegyei a vesékkel összeérő fényszórók és a megduplázott hokiütő a C-oszlopon%KA% %KA%A G30 védjegyei a vesékkel összeérő fényszórók és a megduplázott hokiütő a C-oszlopon%KA%

A G30 védjegyei a vesékkel összeérő fényszórók és a megduplázott hokiütő a C-oszlopon

Az 5-ös a márka harmadik legnépszerűbb modellje lett tavaly hazánkban, a G30-as szériával viszont a második helyre pályáznak. Fontos néhány mondatban megemlíteni az előd F10-es szériát, mivel több szempontból is a legsikeresebb 5-ösnek mondható. A 2010-ben érkezett és 2013-ban frissített modellből összesen 2,3 millió darabot adtak el világszerte, és még utolsó hónapjaiban is szépen fogyott, valamint a kategória legjobbjának titulálták külföldi összehasonlító tesztek során is. Nem is csoda, az F10 még ma sem tűnik öregnek, még mindig szép a forma, még mindig elegáns és jól vezethető autó, de ideje volt, hogy érkezzen az utánpótlás. A G30 külsőre és belsőre is egész más, csak sziluettje hasonlít az elődre, mégis még mellette állva is olyan, mintha régi ismerőssel találkoznánk. Semmi idegen, semmi megkérdőjelezhető részlet, pedig hoztak rajta olyat, amit eddig még nem láthattunk BMW-n.

%KA%Sportos az M csomagos külső, az új 5-ös akár 100 kilóval is könnyebb lehet elődjénél%KA%

Sportos az M csomagos külső, az új 5-ös akár 100 kilóval is könnyebb lehet elődjénél

%KA%Alapáron LED-esek a hátsó lámpák, M-es fékek, ültetett futómű és összkerékkormányzás is elérhető már xDrive hajtáshoz is%KA% %KA%Alapáron LED-esek a hátsó lámpák, M-es fékek, ültetett futómű és összkerékkormányzás is elérhető már xDrive hajtáshoz is%KA%

Alapáron LED-esek a hátsó lámpák, M-es fékek, ültetett futómű és összkerékkormányzás is elérhető már xDrive hajtáshoz is

Az első sárvédőről induló él egészen a hátsó kisablakig tart, ahol a BMW védjegynek számító hokiütőként kunkorodik fölfelé, ezzel megkettőzve ezt az ikonná vált formát. Ugyanezzel találkozhatunk lejjebb is, szintén az első sárvédőnél, ahol a kerék mögül kilépő levegőt vezették ki, nem csak látványelem, valóban légterelőként szolgál. Az első fényszórók most először érnek össze a vesékkel az 5-ösön, így már a középső limuzin orra is sokkal hangsúlyosabb. A far optikailag kicsit befelé lejt, a szélesre húzott lámpák alapáron LED-esek, az 5-ös sportos megjelenéséért pedig az egész kabint picit hátrébb tolták. Ezzel a tetővonal hátsó fele a gyáriak szerint már-már kupés, ehhez azért eléggé hunyorítani kell, maradjunk annál, hogy még mindig sportos szedánként mutatkozik.

%KA%Finom anyagok, puha ajtókárpit, a 7-esből ismert dizájn. Kényelmes, jó vezetni, közvetlen az új 5-ös, de a zongoralakk borzalmasan sok odabent%KA%

Finom anyagok, puha ajtókárpit, a 7-esből ismert dizájn. Kényelmes, jó vezetni, közvetlen az új 5-ös, de a zongoralakk borzalmasan sok odabent

BMW 5 G30/G31, 2017 − méretek
Hosszúság (mm) Szélesség (mm) Magasság (mm) Tengelytáv (mm) Csomagtér (l)
Limousine 4936 1868 1466 2975 530
Touring 4943 1868 1464-1498 2975  570-1700

%KA%A hátsó lábtér még a 7-esével vetekszik, csönd van odabent, se szélzaj, se motorhang, legalábbis a 252 lóerős négyhengeres 30i-ben%KA% %KA%A hátsó lábtér még a 7-esével vetekszik, csönd van odabent, se szélzaj, se motorhang, legalábbis a 252 lóerős négyhengeres 30i-ben%KA%

A hátsó lábtér még a 7-esével vetekszik, csönd van odabent, se szélzaj, se motorhang, legalábbis a 252 lóerős négyhengeres 30i-ben

Természetesen a nagy dolgok a lemezek alatt találhatók, pontosabban a fényezés alatt, mivel a G30-as 5-ös karosszériáján modelltől függően akár 100 kg-mot is faragtak. Nagyszilárdságú acél, alumínium (például a motorháztető és a csomagtérfedél), valamint némi magnézium felhasználásával érték el a kellő könnyítést. Hogy az új 5-ös is felzárkózzon a 7-es hozta újdonságokhoz, a legmodernebb vezetéstámogató rendszerekkel látták el. Ennek tekintetében az új szedán szlogenje, a „Vezető alkat” némileg értelmet nyer, mivel tulajdonképpen mindent csinál helyettünk. Adaptív tempomat, sávtartó automatika, kormányzás-asszisztens és okos stop-start rendszer is szerepelhet a fedélzeten. Utóbbi a radarok segítségével nem csak az előttünk haladót, de az az előtti autót is képes észrevenni, így ha az éppen elindul, mikor mi a sor végére érünk, nem állítja le a motort. Ezt nem tudtuk kipróbálni, de lesz majd rá alkalom a teszthét alatt.

%KA%A feláras Adaptive kapcsoló vezetési stílusunkhoz igazítja az autót, de mi is dönthetünk. Műszerek nincsenek, csak kijelző, stílusában változtatható, a kormány kisebb, mint korábban, az M-es vastag és puha fogású, fűtése kapcsolóját nem kell keresgélni%KA% %KA%A feláras Adaptive kapcsoló vezetési stílusunkhoz igazítja az autót, de mi is dönthetünk. Műszerek nincsenek, csak kijelző, stílusában változtatható, a kormány kisebb, mint korábban, az M-es vastag és puha fogású, fűtése kapcsolóját nem kell keresgélni%KA% %KA%A feláras Adaptive kapcsoló vezetési stílusunkhoz igazítja az autót, de mi is dönthetünk. Műszerek nincsenek, csak kijelző, stílusában változtatható, a kormány kisebb, mint korábban, az M-es vastag és puha fogású, fűtése kapcsolóját nem kell keresgélni%KA%

A feláras Adaptive kapcsoló vezetési stílusunkhoz igazítja az autót, de mi is dönthetünk. Műszerek nincsenek, csak kijelző, stílusában változtatható, a kormány kisebb, mint korábban, az M-es vastag és puha fogású, fűtése kapcsolóját nem kell keresgélni

%KA%Futása sima, határozott, a hathengeres 30d csak 265 lóerős, de 620 Nm nyomatékával és xDrive-val dinamikusan mozgatja az 5-öst, és a hangja is szép%KA%

Futása sima, határozott, a hathengeres 30d csak 265 lóerős, de 620 Nm nyomatékával és xDrive-val dinamikusan mozgatja az 5-öst, és a hangja is szép

Hogy az autópályás vezetést könnyítsék, sávváltó asszisztens is került a kínálatba, igaz, egyelőre csak Németországban működik, de még idén elérhető lesz a hazai forgalmazású autóknál is. A szűk helyre parkolást is megoldja magától, bent ülve gombnyomásra teszi be magát, akár merőlegesen is, de ha túl szűk, kívülről is irányíthatjuk, akár 15 méteren keresztül. Szürreális, bár kicsit bonyolult a helyzet, mivel 2 méteren belül kell állnunk mellette és a kijelzős okoskulcson egy gombot és a megfelelő irányt egyszerre kell nyomva tartanunk. Viszont elsőre működik, és az előtte, vagy mögötte átsétáló embert is észreveszi. Ennél talán érdekesebb az újdonság vezetése, a 30i és 30d modellekhez volt egyelőre szerencsém, kezdjük a benzinessel.

%KA%Távirányítóról parkolás és okos stop-start, kettővel előrébb is figyeli az autókat%KA% %KA%Távirányítóról parkolás és okos stop-start, kettővel előrébb is figyeli az autókat%KA%

Távirányítóról parkolás és okos stop-start, kettővel előrébb is figyeli az autókat

BMW 5 G30 − a bevezető kínálat műszaki adatai
530i 540i M550i xDrive 520d 530d
Emissziós norma Euro6
Hengerek/szelepek száma 4/16 6/24 8/32 4/16 6/24
Hengerűrtartalom [cm3] 1998 2998 4395 1995 2993
Teljesítmény [kW/LE] 186/252 251/340 342/463 140/190 196/265
Nyomaték [Nm (1/perc)] 350 (1450–4800) 450 (1380–5200) 650 (1800–4750) 400 (1750–2500) 620 (2000–2500)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 6,2 (6,0)* 5,1 (4,8)* 4.0 7,7 (7,6)* 5,7 (5,4)*
Végsebesség [km/h] 250 238 (232)* 250
Vegyes fogyasztás [l/100 km] 5,5 (6,0)* 6,5 (6,9)* 8,9 4,2 (4,5)* 4,5 (5,0)*
CO2-kibocsátás [g/km] 126 (137)* 149 (159)* 204 109 (119)* 118 (132)*
Saját tömeg [kg] 1540 (1595)* 1595 (1660)* 1810 1540 (1620)* 1640 (1695)*
Megengedett össztömeg [kg] 2200 (2270)* 2270 (2340)* 2460 2230 (2325)* 2345 (2385)*
(*zárójelben az automataváltós és összkerékhajtású adatok)

%KA%Sportos, de kupénak nem mondanám. Nagy szilárdságú acél, alumínium és még magnézium is található a szerkezetben%KA%

Sportos, de kupénak nem mondanám. Nagy szilárdságú acél, alumínium és még magnézium is található a szerkezetben

Bár szeretnénk, sajnos a 30i nem hathengeres, csupán négy, csak kétliteres, de 252 lóerős és piszkosul csendes, ahogy az egész autó is. Egészen padlógázig semmi sem hallatszik belőle, de szélzaj és gördülési zaj is csak éppen, mindezt autópályatempónál. Zavarba ejtően csendes, így a csodás hangzású Harman/Kardon hifit maradéktalanul élvezhetjük. A 30i motorhoz csakis 8 fokozatú automataváltó párosítható, de akár xDrive-val is. Fürgén mozdítja az 1540 kilós testet, 340 Nm nyomatéka bőven elég, az erő inkább autópályás tempónál fogy el, és a váltónak is kell hagyni időt, hogy padlógázra visszakapcsoljon, de így is tökéletesen illik az 5-öshoz. A 30d már más világ, ez már hathengeres, nyomatéka bődületes 620 Nm, míg lóerőből csupán 265-öt kapunk. Előbbi adat miatt viszont pont azt tudja, amit várnánk egy 5-östől, hirtelen képes meglódítani. Miután megemelkedik az orra, hajóként próbálja felgyűrni maga előtt az aszfaltot. A dízelhangból sportos, kellemes, bizsergetően izgalmas orgánumot facsartak ki, a végtelenül csöndes utastérben hallani némi motorzajt, de annak is inkább örülni tudunk.

%KA%Szép a világos bőr, de térdnél már színeződött a szinte új autóban. Vezet helyettünk, csak tartsuk a kormányt, júliustól sávot is vált%KA% %KA%Szép a világos bőr, de térdnél már színeződött a szinte új autóban. Vezet helyettünk, csak tartsuk a kormányt, júliustól sávot is vált%KA%

Szép a világos bőr, de térdnél már színeződött a szinte új autóban. Vezet helyettünk, csak tartsuk a kormányt, júliustól sávot is vált

BMW 5 G30,G31 − bevezető árak (Ft)
Limousine Touring
530i 15 209 000 16 103 000
530i xDrive 16 045 000
540i 17 380 000
540i xDrive 18 221 000 19 115 000
M550i xDrive 25 213 000
520d 13 649 000 14 543 000
520d ED 14 465 000
520d xDrive 15 189 000
530d 16 645 000 17 539 000
530d xDrive 17 507 000 18 401 000
530e iPerformance 16 135 000

Összkerékkormányzást és ültetett futóművet nyújt az 5-ös már xDrive hajtáshoz is, de gesztusvezérlést, 10,25 colos érintős középső kijelzőt és 70%-kal nagyobb head-up kijelzőt is kaphatunk benne. Motorpalettája már kezdetben elég széles, benzinesből 30i, hathengeres 40i és V8-as M550i-vel indít, utóbbit csak xDrive hajtással, a többihez viszont kérhető és alapáron nyolcfokozatú automatát kínál. Áruk 15 209 000 forinttól indul, dízelfronton viszont van olcsóbb. A 190 lóerős 20d kezdőára 13 649 000 forint hatfokozatú kéziváltóval, ebből akár 3,9 literes fogyasztású Efficient Dynamics kivitel is elérhető. A 30d 16 645 000-től indul, szintén mindkettőhöz kérhető xDrive hajtás. A 3-as-ban és a 7-esben már próbált iPerformance kivitelű 5-ös 16 135 000-nél indul, kombi 5-ösért pedig alsó hangon 14 543 000 forintot kell leszurkolni.

%KA%Széles kínálattal indít és a kombi is elérhető. A hibrid iPerformance 50 km-t képes megtenni tisztán villannyal, de kombinált fogyasztása is csupán 1,9 l/100 km%KA%

Széles kínálattal indít és a kombi is elérhető. A hibrid iPerformance 50 km-t képes megtenni tisztán villannyal, de kombinált fogyasztása is csupán 1,9 l/100 km

Ez is érdekes lehet:
 

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (11 db)

Görénymentesítő írta: 8 hónapja
lacc írta: 8 hónapja

Üdv!

520xd Luxory csomaggal, kanyarkövető leddel, navigációval 21millió Ft. a szombathelyi bmw kereskedőnél.

Szerintem nagyon durva, bmw-szimpatizánsként mondom, hogy nagyon túl van árazva.


Előzmények megtekintése

Neked van túlárazva. te vagy csóringer.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 8 hónapja
Csalfa Romeo írta: 8 hónapja

Egyet kell, hogy értsek. Míg egyes gyártók kínkeservvel igyekeznek valami igazán vonzó alternatívát ebben a szegmensben bemutatni(pl. Jaguar, Infiniti), addig a BMW - és az Audi is - csak úgy ímmel-ámmal reszelget egy kicsit az előzőn, és azt dobja piacra. No de hát megtehetik ugye, mert elég jól megy nekik a szekér. Minden esetre megint nagy fejcsóválások közepette néztem az új 5-er fotóit, és abszolút nem értem, hogy lehet erre az autóra VÁGYNI. Nagyon nem vagyok becsípődve erre a márkára:)


Előzmények megtekintése

"Minden esetre megint nagy fejcsóválások közepette néztem az új 5-er fotóit, és abszolút nem értem, hogy lehet erre az autóra VÁGYNI."
A buszbérletedre sem vágynak sokan majom! Ebből azért más téged nézni a megállóban, mint ott állni melletted. Ne aggódj, sosem kell majd hasonló autóval járnod.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 8 hónapja
gnx írta: 8 hónapja

A 3 német grácia közül egyedül a Mercedesben látom az újító jelleget, de őszintén szólva a csillagnak nagyot kell szólnia, hogy rá lehessen mondani hogy igen ez tényleg figyelemre méltó, a nem német konkurensekkel szemben, most látom benne hogy az. A BMW-ben és az Audiban nem.


Előzmények megtekintése

Ha csak az S osztaly lenne ezzel a formatervvel, akkor igen, lenne ujito szandek, de azota az osszes megkapta az egyenruhat, es unalmasabb lett mint az Audik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 8 hónapja

Nagyon szép élőben, valahogy a fotók nem adják vissza ezt. Ha megjön az M5 is szem nem marad szárazon....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 8 hónapja
lacc írta: 8 hónapja

Üdv!

520xd Luxory csomaggal, kanyarkövető leddel, navigációval 21millió Ft. a szombathelyi bmw kereskedőnél.

Szerintem nagyon durva, bmw-szimpatizánsként mondom, hogy nagyon túl van árazva.


Előzmények megtekintése

Már vagy egy hónapja konfigurálható a Magyar BMW weboldalán az 5 ös kíváncsiságból összeraktam egy 530i-t még mikor megjelent a weboldalon " mindent beletettem kivéve a tetőablakot és pár M-es hülyeséget ami szerintem csak elcsúfítja" . Azt kell mondjam nincs nagyon túlárazva ugyan is 23 millió párszázezerbe állt meg szemben az Audi A 6 2.0 tfsi 26 milliójával igaz ott van quattro de a Merci e 300 25 felett volt . Ami túl van árazva azok a diesel motorok azok tényleg nagy felárral vannak számolva még a 4 hengeresek is ... de úgy gondolom ami ehhez az autóhoz illik alapmotor az 30i az ezalatt lévők csak szükség motorok szegényebb piacok számára... Egyébként a BMW lenne az utolsó a 3 német közül amit választanék már ha valaki azzal vádolna , hogy hazabeszélek .

A válaszoláshoz belépés szükséges
lacc írta: 8 hónapja

Üdv!
520xd Luxory csomaggal, kanyarkövető leddel, navigációval 21millió Ft. a szombathelyi bmw kereskedőnél.
Szerintem nagyon durva, bmw-szimpatizánsként mondom, hogy nagyon túl van árazva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 8 hónapja
zold írta: 8 hónapja

Nyilván a vevőkör egy jelentős részére továbbra is számíthatnak, de azt a tetemes felárat amit az F10-ért elkérhettek 2010-ben szerintem nem fogják tudni alkalmazni.

Akkoriban a V70 annyival kisebb (és olcsóbb) volt, hogy nem voltak egy ligában, az E klassét csak a vak nyugdíjasok (és taxisok) választották helyette, az XF pedig alig ért össze vele felülről (szűk motorpaletta lefelé).



Nincs semmi baj az új 5errel, csak ott a dögös E klasse, az azonos méretű S/V90, a sportos és végre belépő motorral is kínált XF (mondjuk a Kombi késik) és dízel Q70 (kombi nélkül).



De ők tudják.


Előzmények megtekintése

A 3 német grácia közül egyedül a Mercedesben látom az újító jelleget, de őszintén szólva a csillagnak nagyot kell szólnia, hogy rá lehessen mondani hogy igen ez tényleg figyelemre méltó, a nem német konkurensekkel szemben, most látom benne hogy az. A BMW-ben és az Audiban nem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 8 hónapja
Csalfa Romeo írta: 8 hónapja

Egyet kell, hogy értsek. Míg egyes gyártók kínkeservvel igyekeznek valami igazán vonzó alternatívát ebben a szegmensben bemutatni(pl. Jaguar, Infiniti), addig a BMW - és az Audi is - csak úgy ímmel-ámmal reszelget egy kicsit az előzőn, és azt dobja piacra. No de hát megtehetik ugye, mert elég jól megy nekik a szekér. Minden esetre megint nagy fejcsóválások közepette néztem az új 5-er fotóit, és abszolút nem értem, hogy lehet erre az autóra VÁGYNI. Nagyon nem vagyok becsípődve erre a márkára:)


Előzmények megtekintése

Nyilván a vevőkör egy jelentős részére továbbra is számíthatnak, de azt a tetemes felárat amit az F10-ért elkérhettek 2010-ben szerintem nem fogják tudni alkalmazni.
Akkoriban a V70 annyival kisebb (és olcsóbb) volt, hogy nem voltak egy ligában, az E klassét csak a vak nyugdíjasok (és taxisok) választották helyette, az XF pedig alig ért össze vele felülről (szűk motorpaletta lefelé).

Nincs semmi baj az új 5errel, csak ott a dögös E klasse, az azonos méretű S/V90, a sportos és végre belépő motorral is kínált XF (mondjuk a Kombi késik) és dízel Q70 (kombi nélkül).

De ők tudják.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 8 hónapja
zold írta: 8 hónapja

Ez az autó túl 'ismerős'. Nem logikus egy vagyont kiadni azért hogy szinte ugyanabban az autóban találja magát a tulaj. Túl erős ahhoz a konkurencia...


Előzmények megtekintése

Egyet kell, hogy értsek. Míg egyes gyártók kínkeservvel igyekeznek valami igazán vonzó alternatívát ebben a szegmensben bemutatni(pl. Jaguar, Infiniti), addig a BMW - és az Audi is - csak úgy ímmel-ámmal reszelget egy kicsit az előzőn, és azt dobja piacra. No de hát megtehetik ugye, mert elég jól megy nekik a szekér. Minden esetre megint nagy fejcsóválások közepette néztem az új 5-er fotóit, és abszolút nem értem, hogy lehet erre az autóra VÁGYNI. Nagyon nem vagyok becsípődve erre a márkára:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 8 hónapja

Ez az autó túl 'ismerős'. Nem logikus egy vagyont kiadni azért hogy szinte ugyanabban az autóban találja magát a tulaj. Túl erős ahhoz a konkurencia...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 5-ÖS SOROZAT 525d Touring (Automata)

BMW 5-ÖS SOROZAT 525d...

Ár: 1.249.999 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d xDrive Touring (Automata) Nagy NAVI. XENON Alku képes

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d...

Ár: 5.890.000 Ft

Évjárat: 2011 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 5-ÖS SOROZAT 525td

BMW 5-ÖS SOROZAT 525td

Ár: 260.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!