A szép versenyeredményeket elért régi Alfák előtt tisztelegnek az egyedi fényezések
Az utóbbi idők legkülönlegesebb Alfa Romeo modelljei lehetnek a Giulia nemrég bemutatott két extrém verziói, a GTA és a GTAm. A márka rajongói jól fogadták a sportszedánokat, az olaszok pedig most még tovább korbácsolják a kedélyeket saját dizájnstúdiójuk, a Centro Stile egyedi fényezéseivel, melyek az Alfa Romeo motorsport-sikerei előtt tisztelegnek.
A fehér orr legendás az olasz márkánál
AlapvetÅ‘en az olasz Tricolore szÃneiben is kérhetÅ‘ek lesznek a vad Giuliák, ám aki még egyedibbé szeretné tenni saját kocsiját, az választhat okker árnyalatot is. Ez utóbbit az 1970-es Európai Túraautó Bajnokságot megnyerÅ‘ Toine Hezemans 1750 GTAm-je inspirálta. Az autó oldalára csÃkokat is lehet festeni, melyek az Alfa Romeo hÃres versenyzÅ‘inek gépein tűntek fel, és számos szimbólum is kérhetÅ‘ a motorháztetÅ‘ dÃszÃtésére, például a Biscione, azaz az embert felfaló kÃgyó, vagy a piros kereszt, melyek mind a márka logójából származnak.
Hagyományos szÃnekben és az olasz zászló mintájával is rendelhetÅ‘ a GTA és a GTAm
Az orr-részt a karosszéria többi részétÅ‘l eltérÅ‘ szÃnre is festethetjük, ez a Sprint GTA és a GTA 1300 Junior elÅ‘tt tiszteleg. A kontrasztos szÃnezés onnan ered, hogy ugyanazon versenyeken meg kellett különböztetni az Alfa Romeo pilótáit és autóit egymástól, mára azonban legendássá vált ez a külsÅ‘, fÅ‘leg a fehér orral. A vevÅ‘k még az ajtókra kerülÅ‘ sorszámot is maguk választhatják ki, sÅ‘t, a festéshez illÅ‘ autóponyvát is kérhetnek.
Még az oldalsó rajtszámot is személyre szabhatják a vevők
Ha pedig valaki nem elégszik meg csak a külsÅ‘ személyre szabásával, az a belsÅ‘t is saját Ãzléséhez alakÃthatja egyedi fényezésű bukókerettel, biztonsági övekkel és varrással. A rajongóknak jó idÅ‘töltés lehet a GTA-k konfigurálása a gta.alfaromeo.com oldalon, ahol a fent emlÃtett extrákat alaposabban is megnézhetjük. De ne éljük bele magunkat túlságosan a Giulia GTA és GTAm megvásárlásába: még ha az 500 darabból jutna is, akkor is körülbelül 70 millió forintnyi összeget kellene kifizetni érte. Ennyiért cserébe viszont saját pilótafelszerelés, versenyoktatás és egyéb extrák járnak, valamint természetesen az 540 lóerÅ‘s, duplaturbós V6-ossal felszerelt puritán szedán, ami kategóriájának legjobb tömeg-teljesÃtmény arányával rendelkezik - és a Centro Stilének köszönhetÅ‘en pedig akár egy egyedi külsÅ‘ is.
Az egyedi fényezéshez illő védőponyva is jár a kocsihoz