Mégsem lett Furia a Toyota Corollából
Lepel nélkül az új Toyota Corolla
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem sokkal az új Auris érkezése után megújult a továbbra is csak szedánt jelentő Corolla: a korábbinál sokkal pofásabb lett.
Teljesen új forma, új méretek, a 39 millió példány feletti eladású, a világ legkelendőbb autójának számító Corolla idén Európa és Amerika számára is 11. generációjába lép, a japán verzió már tavaly debütált
Az Európa és Amerika számára azonos formában, egységesen Törökországban készülő Corolla nem a közelgő Genfi Autószalonon, hanem - mivel legfőbb piaca az Egyesült Államok lesz - kevéssel később a New Yorki Autószalonon mutatkozhat majd be, motorpalettáján - a hibrid kivételével - a Corollából megismert egységeket várhatjuk. Benzinesből 1,33 literes (99 LE) és 1,6-os (132 LE), dízelből 1.4 D-4D (90) és 2.0 D-4D (124 LE) szerepelhet, a váltók kivétel nélkül 6 fokozatúnak ígérkeznek, az 1,6-os benzines CVT automatát, a kisebbik dízel robotizált egységet is tartogat. [BANNER type="1"]
Leginkább hátulról árulkodó, hogy ez a Corolla elsősorban Amerikának készült, az első fotók alapján hátul LED-es helyett izzószálas lámpákkal, de elöl diódás menetfénnyel


Kétlem, hogy a törököknél készülne az USA piacra is. Sztem van gyáruk az USAban is, ahogy a Hondának és a Hyundainak is. De példának okáért Dél Afrikában is gyártanak Corollát. Az USA kivitel több ponton más. A Civic sedanokat is törökben gyártják, meg az USAban (ill asszem Kanada).
Gyönyörü!
Honda Civic reinkarnáció.
Ezt tudja a Toyota!
” 39 millió példány feletti eladású, a világ legkelendőbb autója”
Az új Auris-ban elég mélyen kell ülni (-4cm), ha ez is hasonlóképpen alakul, akkor nem lesz gond!
Képek alapján magasabbnak tűnik, de az ugye mindig csalóka.
1425 mm-es magasság: kevés szabad fejtér lesz vagy nagyon mélyen kell ülni.
Ez inkább kupés magasságra utal. Legalább 1460 magassággal illet volna kihozni. Ez így mellélövés.
El kell felejteni azt az időt, hogy az autók ne hasonlítsanak egymásra. Sok újat nem vállalnak be a gyártók, mindenki figyeli a konkurenseket.
Ennyiből meg a Kia akar hasonlítani az Audira, elvégre a főtervezőjük pont onnét érkezett!