Talán egyetlen autóban sem lesz akkora kijelző, mint a Bytonéban
Szériában 48 colos monitorral készül a Byton villanyautója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sorozatgyártásig jutott a Byton startup vállalat. A kínai cég egy villanyautót álmodott, az M-Byte pedig elkészült, minden idők legnagyobb autóba épített kijelzőjével.
Látványos részletekkel, remek aerodinamikával érkezett a Byton villany SUV-ja
Azon az úton indult el a Byton, amin rengeteg további kisebb startup cég, amik közül talán a legnagyobb bukása a Faraday Future-nek volt. A Byton jobban járt, nem csak a befektetők, a potenciális vásárlók is többet láttak benne, így eljutottak a sorozatgyártású modellig, melyet most Frankfurtban mutattak be, vagyis nem csak kínai belpiacos modell lesz. Ez persze nem jelenti azt, hogy azonnal megjelenne nálunk is, a 2020 közepén induló gyártás első néhány üteméből csak Kína fog kapni. Az autó formaterve egyébként nem sokat változott a tanulmány óta, persze lényeges részletek váltak egyszerűbbé, de érdekes módon az utastér például nem.
48 colos óriáskijelzőt kapott a műszerfalra, ami hajlított és gesztus-, valamint hangvezérléssel is irányíthtó
[BANNER type="1"]
Kijelző került a kormány közepére és a középkonzolra is
A Byton M-Byte nevű első modelljének fő seling pointja mindenképpen a műszerfala. Az autóipar eddigi legnagyobb sorozatgyártású autóban alkalmazott kijelzőjét kapta, ami 48 col képátlójú. Ez lényegében elterül a pult teljes szélességén és hajlított is, tehát mindenki jól fogja látni a képét. És nem ez az egyetlen monitor, került egy a kormányközépre és a középkonzolra is, ezekkel, valamint gesztusvezérléssel, hangvezérléssel és fizikai gombokkal is irányítható az óriáskijelző. Az M-Byte hajtásáról alapesetben egy villanymotor gondoskodik a hátsó tengelyen, mely 272 lóerős, akkumulátorcsomagja pedig 72 kWh-s, amiben 360 kilométerre elég hatótávolságot képes tárolni. Lesz összkerékhajtású kétmotoros verzió is, ez 408 lóerős, akkumulátora pedig 95 kWh-s 435 kilométeres hatótávolsággal. Piactól lesz függő, milyen tölthetőséget kap, de 3,7-22 kW-os AC és 150 kW-os DC töltés is elérhető lesz hozzá. Az európai és észak-amerikai piacra 2021-ben érkezhet meg, az előrendeléseket pedig jövőre kezdik el felvenni. A kínai piacra már jövőre megérkeznek az első példányok, oda már több min 50 000-es előrendelésnél járnak.
360 és 435 kilométeres hatótávolságú változatban fog készülni akár 408 lóerővel








Ki nem szarja le
hát, hogy is mondjam..hányok tőle, kívül is, belül is, ha dupla ekkora monitort raknak bele, akkor is.