Olcsó Vitara, más köntösben
Külön utakra lép a Brezza, ami eddig a Suzuki Vitara egyik alváltozataként vadászott a vásárlókra. Ráncfelvarrása után viszont önálló típusként folytatja, ém a Vitara alapokat megtartja. Tengelytávolsága pontosan ugyanakkora, mint az Esztergomban gyártott Vitaráé, viszont a karosszéria hosszúsága 18 centivel rövidebb. Cserébe másfél centivel szélesebb, és 3 centivel magasabb a Brezza, nem mellesleg a formaterve is inkább hazai piacán, az indiain csábíthat több vásárlót. Ugyanis a korábbi, a hazai Vitarához sokkal jobban hasonlító formatervet jóval szögletesebbre cserélték.
Csak egy kicsit kisebb az általunk is ismert Vitaránál
A modellfrissítés után az utastér is modernebbé vált. Most már vezeték nélküli telefontöltő, HUD, méretes érintőképernyő, illetve USB-C csatlakozó is megtalálható a felszereltségi listán, valamint a hátul már vannak szellőzőnyílások. Orrában pedig az új, másfél literes, négyhengeres benzinmotor dolgozik, de nem full hibridként, mint idehaza. Indiában 12 voltos lágy hibrid rendszer egészíti ki a 105 lóerős egységet, amelyhez már hatfokozatú automatikus váltó is választható az ötgangos manuális helyett. Az ára pedig 799 000 rúpiáról indul, ami körülbelül 3,9 millió forintnak felel meg.
[BANNER type="1"]
Vinnéd négymillió forintért?
Nézd meg videón is a Brezzát!