Jelenleg Ãgy néz ki a Dacia városi villanyautója, ám ez állÃtólag hamarosan megváltozik
Közeleg a Dacia Spring generációváltása az Autocar információi szerint. Az újÃtás azonban nem a Renault 4 és Renault 5 CMF-B alapjain osztozik majd, megtartja a kÃnai alapokat és a CMF-A platformot. David Durand, a Dacia dizájnfÅ‘nöke szerint azért van szükség a modernebb Springre, mert egyre sűrűbb a piac, amelyben versenyeznie kell, Ãgy pedig már nem feltétlenül elég a legolcsóbbnak lenni a sikerhez.
A beltérből hiányzik leginkább a mai villanyautókra jellemző modern kütyüáradat
A KÃnában Renault City K-ZE néven forgalmazott modell természetesen továbbra is a piac legolcsóbbja kÃván maradni, az aprócska SUV legnagyobb vonzereje továbbra is az elérhetÅ‘sége marad. Nem szabad elfelejteni, hogy a 2021-es bemutatása óta Ãgy is nagyjából 120 ezer példányt sikerült eladnia a francia-román márkának, Ãgy érthetÅ‘, ha a lehetÅ‘ legkevésbé szeretnének változtatni a bevált recepten.