Új Saab jöhet hamarosan. Először belsőégésű motorokkal, hogy legyen pénz az elektromos modell fejlesztésére
Akár már jövÅ‘ nyáron beindulhat a sorozatgyártás, s megint készülhet új Saab - Ãrja az Automotive News Europe. A trolhattani márka tavaly decemberben jelentett csÅ‘döt, fél évvel ezelÅ‘tt arról Ãrtunk, hogy az utolsó példány megmenekült, s a felszámolást megúszó gyári
múzeumba került. Nos, azóta nagyot fordult világ: a Saabnak új tulajdonosa lett a hongkongi és japán tőkével létrehozott National Electric Vehicle Sweden (jogi) személyében, a svédek pedig bejelentették, hogy 2014-ben elektromos hajtású modellel térnek vissza.
Majd rájöttek, hogy kizárólag villanyautók készÃtésébÅ‘l és forgalmazásából bajosan tudnak megélni, Ãgy a tervet módosÃtva már 2013-ban feltámadhat a Saab, méghozzá hagyományos, benzines és/vagy dÃzelmotoros 9-3-assal. Vadiúj, harmadik generációs 9-3-assal? Meglátjuk. Már "csak" olyasmiket kell lezongorázni, mint motor és váltó, továbbá azokkal a beszállÃtókkal sem árt megegyezni, akiknél korábban felhalmoztak némi tartozást.
Talán legelÅ‘ször azt kellene eldönteni a befektetÅ‘knek , hogy hova , kinek , és milyen világ részen akarják leendÅ‘ autóikat értékesÃteni . A jelenlegi világ gazdasági helyzetben , a várható eladható darab számot figyelembe véve , ez az egész egy újabb csÅ‘d tömeget valószÃnűsÃt .
Már nem azért, de a SAAB (Svenska Aeroplan AB) nem csÅ‘dölt be. A SAAB Automobile AB, na az becsÅ‘dölt, de a Gripeneket ha jól tudom még mindig gyártják. Úgyhogy ez két különbözÅ‘ vállalat, valótlan adatokat ne Ãrjunk már.
[url]http://www.saabgroup.com/[/url]
Nem tetszett a cikk, nem szól semmirÅ‘l, kb ugyanennyit, sÅ‘t többet lehet “tudni” a Milli Cirrus Master Curva mobiltelcsikéjérÅ‘l is, amit a minap elejtett, na és pont bele a pocsiba. Hááát, most mi lesz?
Szóval lehetne konkrétabb, vagy hagyjuk a p@@@ba az egészet, mert az ilyen “visszatérhet” lehet, hogy lehet, de az is lehet, hogy megfagy a lehellet- féle baromságok rossz viccek, úgyhogy a Mórickában a helyük, vagy éppen a blikkben. Na ugye, hogy nem reklám volt.