0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hol adott, hol elvett a Ford az új Mustangnál

Erősebb és gyengébb az új Ford Mustang, de több okosságot hoz

·

Amerika után Európa is megkapta a maga Ford Mustangjait, és úgy tűnik, nagy különbség nem lesz. Annyit azért sajnálhatunk, hogy a 2,3-as még gyengébb lett.

%KA%Nem lesz változás a külsőben, ugyanolyan az európai, mint az amerikai Mustang, és a hajtásláncok is ugyanazok%KA%

Nem lesz változás a külsőben, ugyanolyan az európai, mint az amerikai Mustang, és a hajtásláncok is ugyanazok

Alig egy hónapja mutatkozott be a Ford Mustang Észak-Amerikában, máris megérkezett az európai kivitel. A Ford globális offenzívája lassan révbe ér, miszerint kevés különbség lesz a különböző földrészeken értékesített modelleknél. A Mustang is tulajdonképpen maradéktalanul érkezik hozzánk, továbbra is lesz 5,0 literes V8-as és 2,3 literes turbós négyhengeres EcoBoost. Előbbivel sokat sakkoztak, hogy több erőt szolgáltasson, az eredmény pedig 450 paci lett, színtisztán hátsó keréken és továbbra is kézi váltóval, de most már az új, Chevyvel együtt fejlesztett 10 fokozatú automata váltó is elérhető.

%KA%A frissítéssel drasztikusan változott az orra, de a hátsó lámpák sem maradtak érintetlenül%KA% %KA%A frissítéssel drasztikusan változott az orra, de a hátsó lámpák sem maradtak érintetlenül%KA%

A frissítéssel drasztikusan változott az orra, de a hátsó lámpák sem maradtak érintetlenül

Az 5,0 literes V8-as kettős befecskendezést kapott, javultak a nyomatékleadásának értékei alacsony fordulaton, ezzel szemben viszont az EcoBoost gyengült. 317 lóerőt teljesített eddig, mostantól 290-re lesz képes, amit az európai környezetvédelmi normáknak és az új Euro 6.2-es szabvány bevezetésének köszönhetünk. Az EcoBoost Mustang kipufogórendszerét kénytelenek voltak még egy szűrővel ellátni, emiatt csökkent a teljesítmény.

%KA%Digitális műszeregység, Sync3-as infotainment rendszer és 10 fokozatú automata váltó van a fedélzeten%KA%

Digitális műszeregység, Sync3-as infotainment rendszer és 10 fokozatú automata váltó van a fedélzeten

%KA%450 lovas lett a V8-as, viszont 290-re szorították vissza az európai normák a 2,3-ast, de sebaj, azzal is lehet már gumit égetni%KA% %KA%450 lovas lett a V8-as, viszont 290-re szorították vissza az európai normák a 2,3-ast, de sebaj, azzal is lehet már gumit égetni%KA%

450 lovas lett a V8-as, viszont 290-re szorították vissza az európai normák a 2,3-ast, de sebaj, azzal is lehet már gumit égetni

Kárpótol viszont több helyen is az új Mustang, mivel a 10-es automata váltó az EcoBoosthoz is elérhető, és ha minden igaz, ahogy Amerikában, nálunk is lehet majd gumit égetni az EcoBoosttal is. Emellett természetesen a Sync3-as fedélzeti rendszert, valamint a más modellekből már ismert digitális műszeregységet is megtaláljuk odabent. Áthangolták a lengéscsillapítókat, masszívabb stabilizátorrudakat tettek a régiek helyére. A feláras MagneRide lengéscsillapítók egy szempillantás alatt változtathatják meg a futómű karakterét, aki pedig gyorsulni szeretne, mostantól választhatja a DragStip módot, ami a maximális gyorsulás elérésére hangolja az autót.

%KA%Új fényezések és felnik is érkeztek, amiken Michelin Pilot Sport 4 S-ek feszülnek, és már egy egyszerűbb program segítségével pörkölhetjük oda őket%KA%

Új fényezések és felnik is érkeztek, amiken Michelin Pilot Sport 4 S-ek feszülnek, és már egy egyszerűbb program segítségével pörkölhetjük oda őket

Ez is érdekes lehet:
 

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Benpower írta: 6 napja

kivülről trébb lett szerintem

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

24 órája – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD MUSTANG Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT (Automata)

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 12.480.000 Ft

Évjárat: 2016 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG Fastback 2.3 EcoBoost (Automata) Premium Package

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 9.490.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG 3.7 V6 Cabrio 85000Km

FORD MUSTANG 3.7 V6 Ca...

Ár: 4.990.000 Ft

Évjárat: 2011 / 7

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!