A nyújtott modell már a második generációból való, ami az elsőhöz nagyon hasonló külsővel debütált 1994-ben, a motor is maradt az jól ismert 1UZ-FE kódjelű négyliteres V8-as (Forrás: Motor1)
Három évtizede hozta létre a Toyota saját luxusmárkáját, aminek első fecskéjével rögtön a csúcskategóriába léptek a japánok. Az első LS-sel megrakott konténer 1989-ben ért partot az Egyesült Államokban, ezzel pedig megkezdődött a márka sikertörténete. A japánok első luxusautója nem csak fényűzéssel és finoman duruzsoló V8-assal, hanem megbízhatóságával is kényeztette tulajdonosát, de a luxusnak persze nincs felső határa, így egy LS kényelme is fokozható, amit ez az árverésre bocsátott példány is bizonyít.
Hatalmas tér, kényelmes ülések, a kor szórakoztató elektronikája is megtalálható a fedélzeten (Forrás: Motor1)
Az eleve ötméteres hosszal büszkélkedő
LS400-ból épített nyújtott tengelytávú modell hosszáról nincs pontos adat, de az jól látható, hogy a B-oszlop vastagításával nyert plusz centik egytől-egyig a hátsó lábteret gyarapítják. A hátsó traktusban akár a nyújtott lábú utazás is kivitelezhető, a telefon eléréséhez pedig némi tornamutatványra is szükség van. Az 1998-as modell utastere képcsöves tévét is rejt, a méretes hangszórókból pedig kedvenc kazettánk ismerős dallamai is felcsendülhetnek.
Függönyökkel zárhatjuk ki a külvilágot, a 22 éves Lexus szinte bejáratós, csak 15 ezer kilométer futott az LS (Forrás: Motor1)
Az autó állítólag egy arab sejké volt, aki nem sokat utazott vele, mivel 22 év alatt csupán 15 ezer kilométer került a hosszú Lexusba, ami most Lengyelországban vár új gazdájára. A kevés kilométernek hála az autó állapota újszerű, de a használatba vétel előtt némi átnézés biztosan kell, mert már régen suhant az LS400. Az árverésre bocsátott Lexus villámáron is elvihető, így aki egy kattintással szeretne Lexus tulajdonossá válni, az most átszámítva 14 millió forintért juthat a 31 éves márka egyik különleges négykerekűjéhez.