0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mostantól 5 év garancia él a Renault autóira

Magyarország legjobban fejlődő márkája a Dacia

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autóira már 5 év/100 ezer, kishaszonjárműveire 5 év/200 ezer km garanciát ad a Renault. A Dacia dübörög, tavaly itthon nem volt nála jobban fejlődő márka.

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

2013. január 18-tól személyautókra 5 év/100 ezer km, kishaszonjárművekre pedig 5 év/ 200 ezer km garanciát vállal a Renault − ez a minőségi-jótállási vállalás volt a Renault és Dacia márkák importálásával és forgalmazásával foglalkozó Renault Hungária Kft. évzáró-évnyitó sajtótájékoztatójának fő üzenete. A Dacia modellekre ez a kiterjesztés még nem érvényes, esetükben maradt a 3 éves jótállás − pluszpénzért természetesen bővíthetően.

A 2012-es évet értékelve Maróthy Miklós ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Renault ugyan megőrizte ötödik, a kishaszonjárművek között meg az első helyét a "depressziós magyar piacon", ugyanakkor a tavalyelőtti 5179 helyett csak 4326 darab új autót értékesített, s ezzel 2,4 százalékponttal csökkenve 6,8 százalékos részesedést tudhat magáénak. Húzómodelljei a Clio (a régi és az új, negyedik széria együtt), faceliftestül a Mégane és a Fluence voltak mind 500 feletti példányszámmal. A több európai országban még előkelőbb pozíciót elérő Dacia ugyanakkor a legjobban fejlődő márkának számít, s már 11. a listán azután, hogy 2004-ben a 23. helyen debütált. Tavaly 2259 darab Daciát vettek Magyarországon, ami 87 százalékos növekedés 2011-hez viszonyítva. A legkelendőbb típus több mint 1500 darabbal magasan a saját szegmensében legnépszerűbb Duster volt.

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

Idei céljuk a Renault-val a "visszatérés", a Daciával pedig a további növekedés, de nagy bummra nem apellálhatnak egy olyan helyzetben, amikor az újautó-eladást meghaladó számú öreg használt autó áramlik be az országba... A Renault Hungária vezetője kiemelte, hogy termékeik nem csak több (német, illetve dél-európai) értékelés szerint is egyre jobb minőségűek, de egy Dacia kisautót alapul véve különösen olcsón is fenntarthatók, hiszen egy 12 havonta 12-15 ezer km-t futó Sandero átlagos évi szervizköltsége megáll 30-35 ezer forintban.

Újdonságként Renault-oldalon hamarosan itt a ráncelvarrt Fluence, tavasz közepén a Clio kombi és a Clio RS, nyáron a Clio-alapú Captur kisméretű crossover érkezik. Dacia-fronton rövidesen bemutatkozik az új Logan, amit a tavasz folyamán a Dokker személyautó- és kishaszon-kivitele követ.

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

Elektromos autó magyarországi bevezetését bezzeg − legalábbis a következő két esztendő során − nem tervezi a Renault. Akkor sem, ha nem is egy zéró emissziós modellje van, akkor sem, ha globálisan piacvezető e területen. "Jelen körülmények között a prioritás a túlélés" − fogalmazott Maróthy, s kifejtette, hogy az e-közlekedés elterjedése állami támogatás és a töltőhálózat kiépülése nélkül valószerűtlen. Az esetleges befektetés egyszerűen nem érné meg egy különben is veszteséges cégnek, amelynek 4-ből 3 márkakereskedése képtelen nyereséget termelni. Szintén gazdasági okokból a közeljövőben a Renault-érdekeltségű Lada visszatérése sem reális.

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Mazda6 Sportkombi G192 Revolution Top teszt

Szívó, vagy turbó? Egyre kevesebb lehetősége van választani annak, aki új autót vesz, esetleg...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Elektromos modell érkezhet a Dacia kínálatába

A Dacia hosszú távú terveiről derült ki néhány részlet. Nem is csoda, ha már a franciák ilyen...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

biker írta: 2013 január 23., szerda 21:38:02

Oszt majd kirohad alóluk, Fater 1,6 16V MPV-je, már rohad, 3 éves, már lemállott, az egyik hátsó ajtó alja, mindíg volt, olajcserélve, csak nem a márka szervízben, hiába van meg a számla, azt mondják, ezért nem garanciális! :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2013 január 19., szombat 21:55:45
MR.BOBI írta: 4 éve

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt

következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.

















Így van, kb. erről van szó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
MR.BOBI írta: 2013 január 19., szombat 08:54:48

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt
következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.







A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2013 január 18., péntek 18:26:56

A listából látszik, hogy volt a Dacianal nagyobb fejlődés is, mégpedig a Suzuki 107 %-os fejlődése 2011-hez képest. Igaz a Suzuki a korábbi eladásaihoz képest erősen visszaesett. Ha a több éves tendenciát nézzük, akkor valóban a Dacia az első.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

9 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

2 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT CLIO 1.4 16V RT

RENAULT CLIO 1.4 16V RT

Ár: 560.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT CLIO 1.4 RT 120000KM.TETŐABLAK.FRISS VIZSG

RENAULT CLIO 1.4 RT 12...

Ár: 415.000 Ft

Évjárat: 1999 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT TWINGO 1.2 Pack

RENAULT TWINGO 1.2 Pack

Ár: 380.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!