Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál például alig, a Fabiához is ez az egyetlen turbó nélküli, és nem rossz döntés.
Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.
Még mindig tudják az Opelnél, hogy kell szórakoztató hétköznapi autót csinálni. Az Adam alapból jópofa, bakancsos kivitelben mutatósabb, a csúcsmotorral pedig úgy megy, ahogy kell.
Az egyik legjobb példa arra az i20 Active, mi történik most az új autók piacán. A szabadidő-autóké a terep, ezért mindenki olyat akar csinálni, még kisautóból is.
Az megvan, hogy a Nissan X-Trail csakis egyfajta dízel és egyfajta benzines motorral kapható? Utóbbi az olcsóbb, most ezzel próbáltuk, persze csúcsfelszereltséggel.