Kategóriatársak, mondhatjuk, hogy ellenfelek. Mindkettő német csúcstechnika, és pár másodperc alatt ledobják a tetőt. Nagyjából ennyi a közös bennük, meg persze, hogy polgárpukkasztásra tökéletesek.
Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.
Már nincs Jumbo-tető, van viszont F1-es motor, amivel gyári érték szerint fogyasztott a Trafic. Takarékos csapatszállító, amivel biztos, hogy nem leszünk magányosak.
Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?
Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!