Bandázásra fel! Mini Clubman teszt 2016.01.07.2017.10.28. Gere Tamás 17 Tavaly megújult, és végre teljes értékű hátsó ajtóval bír a hatajtós maxi Mini. Nagy és tágas, de mi kerül benne közel 13 millióba? Mutatjuk!
Plusz kényelmet egy régi Swift áráért? 2016.01.04.2017.10.28. Balázs 51 Van egy jó hírünk: csak a GLX felszereltséghez, de az elsőkerékhajtású Vitarához is van automata váltó. Ez a kényelem már Suzuki erény.
2 turbó + 9 fokozat = Honda CR-V 1.6 i-DTEC teszt 2016.01.02.2017.10.28. Katona Mátyás 8 Tavaly megújult, ikerturbós dízelt és kilencfokozatú automataváltót kapott a Honda CR-V. Ennek ellenére nem a legfrissebb, mégis korrekt SUV.
Gratulálok, révbe értél! BMW 320d Touring teszt 2015.12.28.2017.10.28. Balázs 13 A friss 3-as BMW katalógusából pottyant közénk ez a kombi tesztautó. Vajon alig pár extrával, de így is 16 milliósan működhet az a hatás?
First class a családnak – Volkswagen T6 Multivan teszt 2015.12.25.2017.10.28. Katona Mátyás 8 Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.
Meglepetéscsomag – SsangYong Tivoli 1.6 e-XDI teszt 2015.12.23.2017.10.28. Katona Mátyás 11 Bár többszörösen kellemes csalódást okozott a dízelmotoros SsangYong Tivoli, a kisméretű crossover így is nehéz helyzetben van a piacon.
Alázás felsőfokon – Mercedes-Benz GLC teszt 2015.12.21.2017.10.28. Balázs 20 Az új GLC pár kilométeren is jónak tűnt, több nap alatt meg szinte hibátlannak. AMG szerelésben dögös, alig fogyaszt. Kellhet ennél több?
Három hengerrel is élmény – Opel Astra 1.0 Turbo teszt 2015.12.19.2017.10.28. Gere Tamás 42 Végre egy olyan Astrát sikerült összerakni az Opelnek, mint amilyenre mindig is vágytunk. Ráadásul a háromhengeres turbómotor is jól illik hozzá.
Fapados luxus – BMW 330i xDrive teszt 2015.12.16.2017.10.28. Gere Tamás 75 Luxuskivitelben, legerősebb négyhengeresével vettük közelebbről szemügyre a ráncfelvarrott 3-as BMW-t. Vajon merre kacsint a középkategóriás?
A hibrid halála? Honda Jazz teszt 2015.12.14.2018.04.24. Katona Mátyás 50 Dízelmotorral sosem létezett Honda Jazz, az előzőből azonban volt hibrid, a mostani újból viszont már megint nincs, mert állítólag a sima benzines is elég takarékos. Vajon tényleg?