A 208-as Peugeot igazából semmiben sem jobb a többi kisautónál. Viszont más, egy kicsit más, ami üdvözlendő. Háromhengeres, 82 lóerős benzinesként teszteltük.
Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.
Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.
Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.
Annyiba kerül, mint egy nagyon jól felszerelt kompakt dízel, a Priusnál meg sokkal olcsóbb. Viszont az új Toyota Auris Hybridet még vezetni is jó, így nem igen szól ellene semmi.
Az megvan, hogy a Hyundai három szabadidő-autót is kínál? A középső Santa Fét izmosabbik dízelmotorjával, csúcsfelszereltséggel és összkerékhajtással próbáltuk.