Az új Sandero jobb és több mint elődje, s bár nem kevés szempontból kevesebb a konkurenciánál, árával rútul megfricskázza őket. Kérdés, hogy a Dacia név elég jó-e.
Vannak az olcsó limuzinok, vannak a hátul is tágas, nagy kufferos limuzinok, s van az új Opel Astra Sedan, mely egyiknek sem nevezhető. Viszont igen mutatós. Turbós benzinesként teszteltük.
Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.
Ilyen erős széria Opel Astra még sosem volt. Mondjuk ilyen nagy és ilyen nehéz sem. Ha fölényesen gyors, kényelmes és halk kupét szeretne dögös kinézettel, jó helyen jár.
Kategóriát fémjelző, etalonnak tartott, s a Világ és az európai Év Autója díjakra is esélyes modell a Volkswagen Golf VII. Kezdeti kínálatának csúcsmotorjával és DSG - dupla kuplungos automata - váltóval próbáltuk ki.
Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.
Az elmúlt években a hazai piac legnépszerűbb szabadidő-autójának számító Dacia Duster autógázüzemmel járt nálunk. Vajon van értelme gázos Daciával járni?
Szép is, jó is, tágas is az új Kia cee'd kombi, de a koreaiak sajnos már megtehetik, hogy drágábban adják az autóikat, ergo ez sem olcsó. Legerősebb dízelmotorjával és közepes felszereltséggel teszteltük.