Jól is megy és takarékos is, de nem csak ezen jellemzőivel ígérkezik kategóriája etalonjának a legfrissebb 3-as BMW jelenlegi csúcsdízele. Csak az árát ne kérdezzék!
A második generációs i30-at a legizmosabb, 135 lóerős benzinmotorral és gazdag felszereltséggel teszteltük. A koreaiak nem viccelnek: hangulatban, tudásban és sajnos árban is a Golf a mérce.
Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.
Megérkezett, s kiderült, hogy nem véletlenül lett második az Év Autója szavazáson a Volkswagen up! Nem kendőzi gyengeségeit, viszont sok szempontból erős, és ezzel mindenkit meghódított, aki kipróbálta.
Egy Suzuki Swift hátul szűk, a csomagtartója pedig kicsi. Ez a Swift még kevésbé praktikus: csupán három ajtaja és négy ülése van. Az ára ráadásul 4,5 millió forint. Szól bármi mellette? Naná.