Frissítése után csúcsverziójával, legerősebb dízelével és leggazdagabb ellátmányával járt nálunk a Renault koreai szabadidő-autója. Leginkább terepen volt meggyőző.
A SEAT Ibiza nálunk bizony a konszerntestvér VW Polo és a Skoda Fabia mostohatestvére. Benzines turbómotorjával, DSG automata váltójával és Copa limitált szériában azzal együtt tüneményes kisautó, hogy ára a csillagos eget verdesi.
Az új Astra háromajtós, GTC változata 1,6-os turbómotorral vendégeskedett nálunk. Bár 180 lóerős, megjelenése sokkal dinamikusabb, mint motorja, remek futóművének köszönhetően így is majdnem élményautó.
Alaposan feladja a leckét a Jaguar, a Mondeo alapú X-Type után már a frissített XF is kínál négyhengeres dízelt. Újabb vevőket kíván meghódítani, és meg kell hagyni, van rá esélye.
Először manuális váltóval és benzinmotorral próbáltuk a dél-koreaiak középkategóriás kombiját, most pedig az igen népszerű dízel-automata párosítást vizsgálhattuk meg.
Néhány okos megoldás kikopott a harmadik generációs Toyota Yarisból, néhány viszont belekerült. Utastere nagyot nőtt, karosszériája azonban kellően kompakt maradt.
Ha valaki abszolút Suzuki- és dízelpárti, annak az új 1.3 DDiS maga a mennyország. Mindenki más viszont joggal fintoroghat vagy legyinthet - legyen szó a márkáról vagy a gázolajos kisautók létjogosultságáról.
Irgalmatlanul elszálltak az árak a kompakt kategóriában (is), s ha innen közelítünk, a Cruze akár még olcsónak is mondható. De nem az, és motorpalettája sem az igazi, mégis van miért kedvelni a ferdehátú csokornyakkendőst.