Elsőként teszteltük a Chevrolet vadonatúj kisautóját, az Aveót. Az ötajtós modell 1,6 literes benzinmotorral, gazdag LTZ Plus felszereléssel és automata sebességváltóval járt nálunk.
Per pillanat nincs feljebb, ha Mazda MX-5-ről van szó: a 2,0 literes Revolution Soft Top a roadster kínálatának a krémje, egyedül a keménytetős Roadster Coupe áll felette, de ehhez a kocsihoz nem kell majomfogó!
400 000 forintért ad 24 Nm forgatónyomatékot pluszban és 0,2 másodpercet mínuszban az Alfa MiTo TCT - papíron ennyivel tér el egymástól az 1.4 Turbo MultiAir a normál és a dupla kuplungos automatával.
Kívülről csak az emblémája árulja el, hogy nem a Távol-Keletről érkezett a Latitude, belülről viszont hamisítatlanul Renault a francia márka nagyautója.
Nincs ennél őszintébb ajánlat, mint a Hyundai i10 1.1i Comfort AC: szalonban átvehető új autó, komplett felszereléssel, benne légkondicionálóval 2,399 millió forintos áron. Megnéztük, mi tud a dél-koreai csöppség.