Ki se szállnék belÅ‘le, ha tehetném – BMW M440i xDrive 2021.01.06.2021.01.05. Hamvas Tamás 2Pontosan olyan sportkupé az új M440i, amilyennek a márka fanatikusai szeretnék. Úgy programozták az összkerékhajtást, hogy ne legyen feltűnÅ‘, ha arról van szó. Ez az autó él a sofÅ‘r keze alatt!
Nyugodtan spórold meg azt a félmilliót! Nissan Juke teszt 2021.01.04.2021.01.03. Katona Mátyás 2A dizájnkérdést a második generációs Nissan Juke is kimaxolta, ráadásul egészen jól használható autó lett, kézi váltóval pedig még vezetési élményből is épp elegendőt ad.
Közepes tanuló? – Audi A3 Sportback S line 35 TFSI teszt 2021.01.02.2021.01.01. Horváth András 1Értem én, hogy prémiumtermék, négy karika meg miegymás. Viszont, amit az Audi elkér ezért a kompaktért, az erÅ‘sen elgondolkodtató.
3000 kilométer után is szerethetÅ‘? Renault Captur tartósteszt 2020.12.30.2020.12.29. Katona Mátyás 4Az idén érkezett második generációs Renault Captur egyik tesztpéldánya fél évet tölt cégünknél, a tapasztalatok csak gyűlnek, egyelÅ‘re mind pozitÃvak.
Thor most örül – Volvo XC60 plug in-hybrid teszt 2020.12.26.2020.12.27. Horváth András 26Szokás szerint a zöldrendszámos Volvo XC60 árcéduláján is jó nagy számot látunk. A plug-in hybrid technika még mindig drága mulatság, ám ezt jobban el tudtam fogadni, mint az XC40 esetében.
Beszéljünk a zöldségekrÅ‘l – BMW 330e Touring 2020.12.25.2020.12.25. Hamvas Tamás 1Sosem fog kézen fogva járni a sportosság és a hatékonyság, dönteni kell. Erre a BMW-tÅ‘l leginkább csak egy választ várunk, és azt a 330e-nél meg is kapjuk.
Itthon vezethettük a 700 lóerős, konnektoros Porsche Panamerát 2020.12.24.2020.12.26. Katona Mátyás 0 Idén új hibrid verziót kapott a Porsche Panamera, váratlanul egy hazai próbára is befutott még a karácsony előtt. Éltünk a lehetőséggel.
ElsÅ‘ teszten az új Hyundai Tucson – személyesen ez is más 2020.12.23.2020.12.23. Katona Mátyás 0 A bemutatók után elérkezett végre az új Tucson elsÅ‘ tesztvezetési lehetÅ‘sége. Még nem rendes, egyhetes teszt csak néhány napos, ami alapján már bÅ‘ven lehet elképzelésünk arról, milyen is lett.
Mindent is tud? Renault Captur E-TECH PHEV teszt 2020.12.21.2020.12.19. Katona Mátyás 1Egy hét alatt 1000 kilométert autóztam a konnektoros Capturrel, volt időm kiismerni. Nehéz helyzetben van, túl erős a konkurencia, pedig ez sem rossz autó ám.
Egyensúlyban mindennel – Jaguar F-Type P450 2020.12.20.2020.12.20. Hamvas Tamás 0 Hogy mi a jó 2020-ban? A Jaguar F-Type mindenképp. V8, kompresszor, 2 ülés, összkerékhajtás, de csak a biztonság kedvéért egy lapos sportkupéban tökéletesen behangolva. Szóval ilyen egy igazi Jaguar.