Túl vagyunk a villanyhajtású, illetve a turbós benzines ZS tesztjén. Eddig csupa kellemes meglepetés a kínai kézben működő brit márka kínálata. Vajon megmaradt ez a kellemes érzés a szívó benzines kipróbálása után is? Olvass tovább, és kiderül!
Nem csak a többi új Niro színvonalát kell hoznia az elektromos hajtással, hanem a méltán népszerű, előző generációs e-Niro hagyatékával is számolnia kell a Kia új, tökéletesre méretezett villany-crossoverének. Íme a határait feszegető teszt eredménye!
Mondhatni új vizekre evez a Peugeot, vagy az autóiparnál maradva inkább mondjuk úgy, hogy új utakat fedez fel a sportosság tálalásában. Vajon mennyire jó az új irány?
A Ford legprofitábilisabb autója a Kuga. Ezzel elégítik ki a címben említett családok igényeit, és ehhez már elengedhetetlen egy PHEV is a palettán. 2500 kilométer alatt, gazdag felszereltséggel mutathatta a tesztautó, hogy miért olyan népszerű.
Egyre több a városi használatra szánt villanyfurgon, így egyre nagyobb a viszonyítási alap is. A Renault már az előző Kangoot is bedobta a mélyvízbe a Z.E. változattal, az új pedig a márka nevezéktanához igazodva az E-Tech család tagjaként bizonyíthat.
Bármennyire is eluralta a sajtót a belsőégésű motorok tiltása, az még mindig a távoli jövő sztorija. Hiszen nézzétek meg az X1 motorkínálatát. Van itt minden: sima benzin, dízel, PHEV és villany is. Nézzük a benzinest!
A Vitara után az S-Cross is megkapta a Suzuki önálló hajtásra is képes hibrid hajtásláncát, automata váltóval ma már csakis így kapható. Alaposan próbára tettük.