Az élmény és a villanyautó szócska még mindig nehezen fér meg sokak szerint egy mondatban, az EV6 GT viszont mindent szeretne megtenni annak érdekében, hogy a kétkedőket elhallgattassa - lássuk sikerült-e neki.
Három típussal indult el itthon a kínai BYD, amelyek közül mi az Atto 3-at teszteltük elsőként. Talán ez lehet a húzómodell is, hiszen a manapság oly divatos szabadidő-járművek közé tartozik, és nem vall szégyent, sőt!
Kipróbáltuk az Amarok új generációját, amely könnyedén letagadhatná, hogy egy átemblémázott modell. Hajtottuk autópályán, országúton, városban és a Tisza-ártéri dagonyában is, mindezt a téli mínuszokkal megfűszerezve. Íme minden, amit tudnod kell róla!
Kezdetben vala az e. A Honda villanyhajtású kisautója elnyerte a szakma elismerését, de kisautóként nem a kor divatjára adott válasz volt. Az e:Ny1 viszont már az. Egy teljesen villanyhajtású szabadidő-autó.
Még nem generációváltáson, csak egy kis ráncfelvarráson van túl a DS 3, amely a szokásos módon történt. Kicsit módosítottak a külsején, azonban a fontosabb dolgok a lemezek alatt történtek.
Minden téren azt tudja, amire tervezték: se többet, se kevesebbet. Így lehet a legpontosabban összefoglalni az új Kona Hybridet, ám fontos kibontani, hogy ez pontosan mit is jelent a valós felhasználás terén.
Kapott hideget-meleget az új BMW 7-es a merész formaterve miatt. Ám az igaz ínyencek messzebb látnak a formai játékoknál. Pontosabban beljebb látnak , mert ott a hetes lényege.