Steril, kemény és nehéz az X3 a 286 lovas dízellel, ráadásul a tesztautót extrákkal is rendesen megpakolták. Így tényleg remek összképet ad, de biztosan olyan tökéletes, mint amilyennek mutatja magát? Egy teljes hétig vallattuk, mutatjuk, mit tud!
Töretlen a Dacia Duster népszerűsége, tavaly ráadásul meg is újult a típus. A dízel-összkerekes hajtáslánc a létező legdrágább, de egyáltalán nem értelmetlen konfiguráció.
Laza stílus, személyautós vonások, hatalmas tetőablak és még nagyobb hifi, na meg igény szerint fűthető és kivehető hátsó ülések: ha ezt nem bulijáratnak tervezte a Volkswagen, akkor nem tudom, hogy minek. Mutatjuk, hogy teljesített nálunk az új Multivan!
Autóként, villanyautóként sem rossz a Fiat 500e, de mindenképp ott van hozzá a modell hatalmas története is, ehhez tett még néhány különlegességet a RED limitált széria és a RED szervezet küldetése.
Frissült az ezerarcú Kia Ceed, ami annyiféle különböző autó lehet, hogy már összeszámolni is nehéz. Egy jól felszerelt T-GDI járt nálunk, hogy bizonyítsa: ötajtós, automataváltós, lágyhibrid benzinesként is ugyanolyan kiváló, mint bárhogy máshogy.
Tagadhatatlan, hogy külön-külön vizsgálva minden részlete remek az új, konnektoros hibrid Touareg R-nek, ám még valami közös, akárhová nézel: minden túl van tolva egy kicsit, mintha direkt a külvilágnak szólna a sok hűhó. Vajon véletlen lenne?
A gyári terminológia szerint a hibrid opció nélküli, hétüléses 5008 is ugyanúgy SUV, mint a 3008, zöld rendszámmal viszont mindenképp a kistesó a legnagyobb oroszlános szabadidő-autó. A 225 lóerőhöz kérhető legalacsonyabb felszereltséggel próbáltuk.