Hiába a csilli-villi, full felszerelt tesztautók, mindig az az érdekesebb, hogy mit tud az a verzió, amit a legtöbben fognak venni, az S-Cross most pont ilyen kivitellel vallhatott.
Vajon megfér a kupés forma és a kényelem egymás mellett? A BMW 4-es Gran Coupé szerencsére nem fél vegyíteni a limuzinságot a meredeken ereszkedő tetővonallal.
A Megane paletta legolcsóbb változatát faggattuk egy hétig, ráadásul rögtön egy magasabb felszereltségű dízel után, hogy meglegyen a kontraszt. Mutatjuk, milyen a Renault jelenlegi egyetlen "klasszikus" szedánja a háromhengeres alapmotorral párosítva.
Új arcot öltött, a legszerényebb fogyasztást pedig továbbra is konnektoros hibrid kombijával hozza a Kia Ceed. Zord, téli körülmények között vallattuk.
A Suzuki és a Toyota egyértelműen SUV-nak mondja és öltözteti a saját újdonságát, a SEAT pedig a frissített Arona crossoverrel indul ellenük. Vajon melyikük a legjobb? Pontosabban melyikük miben a legjobb?
A Skoda Enyaq sokarcúságát jelzi, hogy lehet családi és prémium, vagy épp sportos is, még akár azonos hajtáslánccal is. Ezúttal Sportline csomagjával bizonyított az Év Autója díj esélyese.
A Suzuki Across tényleg mindent tud, csak épp nem olcsó, legalábbis a vételárával. Üzemköltségével viszont mindenképpen az, miközben egy szép nagy, kényelmes, összkerékhajtású SUV.
Még mindig menő, jó kiállású és feszes kisautó az Ibiza, főleg FR csomaggal: a frissítéssel a fontos dolgok tehát nem változtak. A legszembetűnőbb újdonsága az átrajzolt, puhább műszerfal, ami még vagányabbá és modernebbé varázsolja a kis SEAT belterét.