Minden téren azt tudja, amire tervezték: se többet, se kevesebbet. Így lehet a legpontosabban összefoglalni az új Kona Hybridet, ám fontos kibontani, hogy ez pontosan mit is jelent a valós felhasználás terén.
Kapott hideget-meleget az új BMW 7-es a merész formaterve miatt. Ám az igaz ínyencek messzebb látnak a formai játékoknál. Pontosabban beljebb látnak , mert ott a hetes lényege.
Amerikában és Kínában HR-V néven ismerik, Európába ZR-V megjelöléssel érkezett, ám a mérnökök valószínűleg csak Civic SUV-ként hivatkoztak rá, amíg készült. Vajon sikerült úgy a divathoz igazítani az ikonikus kompaktot, hogy ne vesszenek el az értékei?
Az új világ szele az Alfa Romeót is elérte, egy kisebb crossoverrel próbálják fenntartani a márka népszerűségét. Ebben a méretosztályban azonban nagyon nehéz hozni azokat az értékeket, amik naggyá tették a márkát. Sikerülhet a csoda a Tonale modellnek?
A második generációs Hyundai Kona meghízott az első nemzedékéhez képest, de ez csak előnyére vált. Furcsa kettősség rajzolódik ki a crossoverben, hiszen a futurisztikus formákon túl a retró láz is visszaköszön – és mindez nagyon jól áll neki.
A GLC manapság abszolút a Mercedes slágermodellje, amelynek kupé változata is népszerű. A hibrid hajtással az egyik legjobb városi terepjáró, mégis felmerül a kérdés: mi kerül egy 25 milliós autón 44 millió forintba?
Van eleje, közepe és hátulja, ám nincs benne bonyolult hibrid varázslat, de hátul hajt és még eleganciát is sugároz. Ha definiálni kellene a sportszedán fogalmát, akkor könnyű dolgom lenne. Csupán mutatnék egy képet a BMW 330i-ről.
V6-os benzinmotor, 457 lóerős rendszerteljesítmény, hozzá "csekély" 2,4 tonnás üres tömeg és csupán 3,1 literes fogyasztás 100 kilométeren a katalógusadat szerint. Bolygómentés letudva?