Tökéletes lenyomata korunknak a CUPRA Leon plug-in hybrid. Akarjuk az erőt, pontosabban annak látszatát, de nem akarunk feleslegesen szennyezni. A kompromisszum viszont kissé sótlan.
A Mazda MX-5 nem egy autó, sokkal inkább egy játék, nagyra nőtt gyerekeknek. Nem veszélyes, mert nem elég erős hozzá, de van annyira szórakoztató, hogy ne is akarj erősebbet. A 100. születésnapi, fehér-bordó változat ráadásul igen elegánsra is sikerült.
Idén a Toyota Yaris lett az Év Autója, így jogosan merülhet fel a kérdés, hogy akkor a GR Yaris az év sportautója? Az évnek ezen a pontján azt kell mondanom: igen.
Oké-oké, nem csak a Dacia, a 2,5 millió forintos állami támogatás érdeme is az, hogy immár 4 millió forint alatt is van villanyautó a piacon. De vajon milyen modellt kapunk ezért a pénzért?
Szerintem a legfontosabb egy családi hétülésesnél, hogy az autó mérete és ára egymással fordítottan legyen arányos. Ez itt nincs így, sőt, vannak egyéb érdekességei is, de stílusával könnyen kárpótol bárkit a Caddy, az ugyanis ritka extra a kategóriában.
Sokadszorra bizonyítja a Suzuki SX4 S-Cross, hogy nem véletlenül tanyázik a legnépszerűbb modellek között. Még úgy is, hogy az ára sajnos megugrott, ami nem meglepő napjaink autópiacán.
A cím az átvitt értelem mellett akár szó szerint is érthető, hiszen a Space Star orrán a Mitsubishi gyémántjai csillognak. Ennél a ténynél azonban jóval csábítóbb az autó ára.
Tavaly (és idén is) szolidan a legnépszerűbb volt szegmensében, ráadásul már kétféle hibrid és még szabadidő-autós Active változat is van belőle. A Ford Tourneo Custom még mindig bámulatos tudású.
Plug-in hybridként imádtam és nagyon jónak tartottam az aktuális Ford Kugát. Tavaly év végétől külső töltési lehetőség nélkül is kapható a hibrid. Megnéztük, mit tud így.
Sokan mondják, hogy a konnektoros hibrid luxusautók és SUV-k célja csakis a képmutatás és a porhintés, pedig nem csak az autókkal van a baj. Lehetne ez a kéttonnás luxuskombi is zöld, csak senki sem fogja úgy használni. De akkor mi értelme az egésznek?