Aki nem a németektől szeretne prémiumautót, az leginkább különlegességre vágyik, a Jaguar F-Pace ügyesen ad egy kis britséget. Jót tett neki a frissítés.
A középső lágy hibrid motorral, de szinte alapfelszereltséggel is verhetetlen ajánlat a 10 milliós Golf kombi. Mindent tud, amit kell, és ha lehet is papíron ennyiért ennél jobbat találni, a gyakorlatban biztosan ez lesz a befutó.
Az új C4 egy nagyon kényelmes autó, igen megosztó - de legalább érdekes - formatervvel. Néhány részletében viszont egyenesen olyan, mint egy filmtrilógia utolsó része, amit csak a rajongóknak forgattak le. Vajon megállja a helyét önálló sztoriként is?
Sokak szerint az E-osztályban testesül meg tökéletesen mindaz, ami Mercedes. Nehezen tudnám megcáfolni ezt a tézist, és a konnektoros hibrid változatot sem rontották el.
Az e-Niro eltüntette a hatótávparámat, így az e-Soulnak már nem volt nehéz dolga, hogy megkedveltesse magát. Igaz, egy kicsit szűkösebb az e-Nirónál, de így is az egyik legjobb villanyautó a piacon.
Mi még cseh rendszámmal, de már itthon próbálhattuk ki a Skoda aktuális csúcsmodelljét, egyben az első dedikált villanyautójukat, az Enyaq iV-t. Hamarosan akár Te is vezetheted!
Népszerű kategóriában indul harcba a vásárlók kegyeiért a Ford Puma és az Opel Mokka. A SUV mánia közepette a kis crossoverek az elérhetőbb autók közé tartoznak. Sportos körítéssel viszont már jóval drágábbak. Melyikük a befutó?
Egy méreteiben valóban városba is illő szabadidő-autónak úgy van csak értelme, ha a városban villannyal tud közlekedni. A Jeep Renegade 4xe ezt a receptet követi.
Igen különleges autó ez a Puma: megosztó a dizájn, érdekes vezetni, és kellemes vele együtt élni, bár néha kicsit akaratos. Sportosnak az ST Line csomag ellenére sem nevezném, ahhoz minden téren túl aranyos.
A Sanderót szerintem nem az extrái teszik naggyá. Ezt ráadásul azok után gondolom, hogy a legjobban felszerelt Stepwayből ültem át ebbe a jóval fapadosabb változatba. Meglepő, de így jobb kocsi, mint egymillió forinttal drágábban. Azt is elmondom, miért.