Most először töltöttek velünk tesztautók ilyen hosszú időt, a Megane fél év után is nagyon meggyőző maradt. Kvázi alapmotoros és alapfelszereltségű, ezért az autóért mégis mindenki rajongott.
A Kia olyannyira komolyan gondolja a Sorentót, hogy élhető plug-in hybrid verziót is kínál belőle. Ez is gond nélkül állhat ki a prémium vetélytársak ellen.
Valószínűleg a véleményem miatt a vérbeli BMW rajongók legszívesebben „karbonitba fagyasztatnának”. Sebaj, vállalom. A BMW olyan forró ferdehátút tett le az asztalra, ami után a tíz ujjukat megnyalják az ínyencek.
Ha nem nézzük, honnan "indult újra" a márka másfél évtizeddel ezelőtt, akkor is hosszú az extralista. Ha számít a múlt, akkor egyenesen brutális, amit tud. Prémiumautó lesz ettől az új Stepway? Nem is akar. Esetleg hibátlan? Közel sem. De jónak nagyon jó.
Két feltörekvő márka, a Hyundai és a Dacia új kisautóit mértük össze. Mindkettő sokat fejlődött elődjéhez képest. De vajon melyik a jobb most, melyik éri meg jobban az árát?
A „legerősebb polgári Megane” - ez az autó egy kényelmes utazókombi és egy elmebeteg versenygép ötvözete. Ahhoz, hogy ez a paradoxon működjön, tökéletes egyensúlyra és pontosan ezt kereső vevőkörre is szükség lesz. Vajon mindkettő létezik?