Német rendszámmal, de itthon tesztelhettük az első teljesen PSA alapú Opelt, az új Mokkát, ráadásul rögtön elektromosként. A Mokka-e érdekes és ígéretes, téli hatótávja azonban csalódást hozott.
Közel 5 méter hosszú, hétüléses, 8,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, fogyasztása viszont 7 liter alatt tartható, és persze tud elektromosan is mozogni - ez a Toyota Highlander Hybrid.
Vannak helyzetek, amikor nehéz elfogadni a sírást a nagy motor után. Bitang jó autó a 4-es hathengeres motorral, a négyhengereshez meg egy kicsit meg kell tanulni vezetni.
Itt egy kis kígyó, ott egy kis Willys Jeep, a talpunk alatt morze kódok és mindenfelé Jeep maszkok néznek velünk szembe. A hangulat tehát elég jó a Compassban, de ez minden?
Egyedi formája mellett kategóriája legszélesebb hajtáslánc-palettájával száll harcba a Hyundai Tucson, a 200 lóerő feletti teljesítmény-tartományban csakis hibridekkel. Kipróbáltuk a 230 lóerős öntöltő rendszerűt.
Egyszerre érkezett benzines, dízel és elektromos verzióival a legújabb Citroën C4, elsőként a konnektoros, nyomatékbajnok verziót próbálhattuk hosszabb távon.
Szabadidő-autóktól hemzsegő korunkban igazi felüdülés már egy szedán, amit a hírek alapján már temet az autóipar. Ám az S60 is bizonyítja, hogy akinek a halálhírét keltik, az bizony még sokáig élhet.
Sokféle változatban járt már nálunk a Ford Focus aktuális generációja. A típus újdonsága most a lágy hibrid rendszer, amelynek hatékonyságát szerencsére lemerhetjük a korábban tesztelt, egyliteres, háromhengeres ST-Line modellhez viszonyítva.
Elöl benzin, hátul villany, propelleres, de nem BMW. Mi az? De, BMW, csak kicsit másként. Két motorja van és fura formája, az X2-ben viszont ott van az a feeling, amit jól tud a gyártó még mindig.