Nem telik el úgy egyetlen perc sem az utakon, hogy ne jönne szembe legalább egy Arteon, ha nem kettő. Öncélú divatozásnak tűnhet, de nagyon könnyen védhető, miért inkább ez egy Passat helyett.
Tartósan tesztelünk egy ötajtós Renault Megane-t. Már négy hónapja szolgál nálunk, több mint 3000 kilométert mentünk vele, és most megosztjuk veletek a tapasztalatainkat.
Az új Kia Sorento palettáján a 200 lóerős dízel a belépő verzió. Persze ez is kérhető fényűző ellátmánnyal, s így már abszolút prémiumautós érzetet ad, sőt, akár a közel kétszer ennyibe kerülő Audi Q7-et is eszünkbe juttatja.
Csakis háromhengeres motorokat kaphat, dízel nincs. Még mindig egyszerű, de már messze nem fájóan. A Dacia Sandero pont az az autó, amire szükség van, semmi több.
„Zöld? Szuperzöld!” – hangzott el a szállóigévé nemesült párbeszéd az Ötödik Elem című filmben, talán még emlékeztek rá. Hát, nekem is az jutott először eszembe a Puma ST-ről, hogy szuper, és persze zöld!
Tavaly a Jazz után a CR-V is megkapta a Honda e:HEV logóját, pedig a hajtáslánc nem változott, csak egyéb szolid frissítést kapott a Sport Line széria által.
Ma már nem csak a prémiumgyártóknál találjuk meg a legmodernebb extrákat. A Kia magasra merészkedett a Sorentóval kínálat és minőség tekintetében is, még az árat is jól lőtték be.
Igazából két dolog járt a fejemben, amikor a „nem nehéz” címet adtam a konnektoros hibrid X1 tesztjének. Az egyik az, hogy tényleg nem érezni nehéznek az akksipakk ellenére sem, a másikat pedig máris kifejtem lentebb.