Vajon mit tudnak a villanyautók, mit tud mellettük egy plug-in hybrid, ha egy szűk 200 kilométeres kört szeretnénk megtenni egy téli napon? Megnéztük az Év Magyar Autója díj zsűrijével!
Mindig is a Soul Red Crystal (vörös) fényezést tartottam a leginkább Mazdákhoz illő színnek. A 100. születésnapot ünneplő Mazda3 modell a fehér fényezés, fekete felni kombóval szinte kisöpörte a gondolataimból a vöröset.
Tavaly szó szerint berobbant a piacra az új SsangYong Korando. A negyedik generációs crossover nálunk 1.5-ös turbós benzinesével bizonyíthatta rátermettségét.
Pontosan olyan sportkupé az új M440i, amilyennek a márka fanatikusai szeretnék. Úgy programozták az összkerékhajtást, hogy ne legyen feltűnő, ha arról van szó. Ez az autó él a sofőr keze alatt!
A dizájnkérdést a második generációs Nissan Juke is kimaxolta, ráadásul egészen jól használható autó lett, kézi váltóval pedig még vezetési élményből is épp elegendőt ad.
Szokás szerint a zöldrendszámos Volvo XC60 árcéduláján is jó nagy számot látunk. A plug-in hybrid technika még mindig drága mulatság, ám ezt jobban el tudtam fogadni, mint az XC40 esetében.
Sosem fog kézen fogva járni a sportosság és a hatékonyság, dönteni kell. Erre a BMW-től leginkább csak egy választ várunk, és azt a 330e-nél meg is kapjuk.